فرمانده پلیس راه گیلان خبرداد:

مرگ ۴ عابر پیاده در حادثه رانندگی گیلان طی یک روز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده پلیس راه گیلان مهم‌ترین حادثه مرگبار جاده‌های این استان در روز گذشته را مرگ چهار عابر پیاده عنوان کرد و افزود: مرگ چهار انسان در یک روز در حادثه رانندگی ناگوار است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهیار رستگار با اشاره به وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: محور لاهیجان به چابکسر به دلیل بارندگی لغزنده است و رانندگان احتیاط لازم را در این محور داشته باشد.

۱۳۹۳۱۲۱۶۰۰۰۸۶۹_PhotoA

وی با بیان اینکه دیگر محورهای مواصلاتی استان باز است و مشکل ترافیکی وجود ندارد، تصریح کرد: توجه به شرایط جوی باید مورد تاکید رانندگان قرار گیرد.

فرمانده پلیس راه گیلان مهم‌ترین حادثه مرگبار جاده‌های این استان در روز گذشته را مرگ چهار عابر پیاده عنوان کرد و افزود: مرگ چهار انسان در یک روز در حادثه رانندگی ناگوار است.

وی گفت: با توجه به تاکید مکرر پلیس راه مبنی بر رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از حرکات مخاطره‌آمیز، این مسئله از طرف رانندگان رعایت نمی‌شود.

رستگار عدم رعایت سرعت مطمئنه را دلیل اصلی وقوع تصادفات حادثه‌ساز و مرگبار عنوان کرد و یادآور شد: این تخلف رانندگی به طور مرتب از طرف رانندگان تکرار می‌شود.

وی با بیان اینکه رانندگان از جاده‌های حاشیه‌ راه‌ها از سرعت غیرمجاز خودداری کنند، خاطرنشان کرد: عابران پیاده نیز در هنگام تردد از طول و عرض راه‌ها توجه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان رانندگی ایمن و بدون حادثه را مستلزم توجه جدی به قوانین آن دانست و یادآور شد: برای رانندگی بدون حادثه باید به قوانین رانندگی توجه ویژه شود./فارس

Share