عضو شورای شهر رشت:اگر پول داشته باشم پرادو سوار می‌شوم

محمود باقری معروف به نهی از منکر است/شهردار انتخاب شده شهردار همه ی ما است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: محمود باقری معروف به نهی از منکر است یعنی قبل از اینکه امر به معروف انجام دهند نهی از منکر انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود باقری خطیبانی ظهر امروز در نود و دومین جلسه شورای این شهر، اظهار داشت: بنده همیشه گفته‌ام که هر کس آزاد است از من نقد داشته باشد.

باقری-خطیبانیوی با بیان اینکه در شب انتخابات هیئت رئیسه شورا درس آموخته‌ام که به خدا و دوستان دوران طلایی اعتقاد داشته باشم، افزود: در ادامه راه جواب می‌دهم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: از روز اول درباره عزل و نصب‌ها در شهرداری نظری نداده‌ام زیرا کارمندان شهرداری همه از دوستان من هستند و نمی‌خواهم با تغییر یک دوست با دوست دیگر یک نفر را از خود ناراحت و یک نفر را از خود شاد کنم.

باقری با اشاره به اینکه مهدی‌زاده شهردار عزل شده منطقه یک و موسی‌زاده در گذشته درس را رها کردند و به جبهه حق علیه باطل رفتند و اکنون این سئوال را از شهردار می‌پرسم آیا آنها عدم تخصص و تجربه داشتند یا پرونده‌های کمیسیون بدوی را به اعتراض گذاشتند که سبب عزل این عزیزان شد؟

وی تاکید کرد: هر چه دارم از گذشته و از دوران دفاع مقدس دارم و پرونده هر آسیب‌دیدگی که دارم مشخص است و به خود اجازه نداده‌ام که برای درمان به بنیاد شهید مراجعه کنم چون با خدا معامله کرده‌ام  و هر چه از انقلاب خواستم به من داده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره انتخاب شهرداران، افزود: اگرچه در معارفه شهردار رشت حضور نداشتم اما وظیفه دارم کارهای خوبی که توسط وی انجام می‌شود بیان کنم چون به عنوان نماینده مردم در شورا و حافظ منافع مردم هستم.

باقری با بیان اینکه داشتن ویلا جرم  نیست اما بردن کارگر شهرداری برای زیباسازی آن ویلا جرم است، گفت: هر کدام از اعضای شورا وکیل مدافع همه مردم هستند.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به گیلان دغدغه خبرنگاران بیمه بود، تصریح کرد: مدیرعامل سابق بانکی در استان در دوران بازنشستگی  به عنوان مدیرعامل بانک خصوصی فعالیت می‌کرد و می‌گفت آبروی من را در شهر نبرید من خانواده شهید هستیم، حرف من این است چه کسی مشکلات این افراد را بررسی می‌کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: آیا می‌دانیم وضعیت زندگی فرزندان شهدا و  تحصیلکرده‌ها در این شهر چگونه است، بحث من این است چه کسانی به دنبال این پرونده‌ها هستند.

باقری با اشاره به وضعیت بررسی پارک شهر رشت در کمیسیون برنامه و بودجه و هیئت رئیسه، خاطرنشان کرد: تنها کلید پارک را دریافت کردیم و آنها رفتند درخواست حق کسب و پیشه کردند و در بررسی که انجام دادم دیدم که  اگر بخواهیم حق کسب و پیشه را پرداخت کنیم باید تمام شهربازی را به اینها بدهیم، بیاید خاطره خوب از خود به جای بگذاریم.

وی افزود: ببنید کانون بازنشستگان شهرداری، اصحاب رسانه و سایرین در چه وضعیتی هستند و اگر قرار است اینچنین کرم و بخشش داشته باشند به این افراد کمک کنیم نه به مدیرکلی که امروز موسسه دیگر و امتیازی دیگر می‌گیرد اجازه ندهیم مسائل انتقال باشگاه استقلال به پگاه دوباره برگردد،چه کسی پشت این قضیه بودند و برای چه کسی سند گذاشتند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه سازمان بازرسی به من نامه‌ای زد تا درباره پاداش مدیرانی که صحبت کردم مدرک ارائه دهم، گفت: اسناد و مدارک از بین نمی‌رود، نامه پیگیری برای پروژه علم الهدی، دانشگاه شریف، پاداش کارمندان شهرداری در شب‌های زمستانی موجود است.

باقری با بیان اینکه پول در شهرداری موجود است، افزود:۴۵۰ هزار تومان شلوار و کاپشن بادگیر و چکمه‌های سال گذشته سوراخ شد که امروز خریدیم، پول در شهرداری وجود دارد، اعتراض کردم و حق را گفتم، نه پول بنزین گرفته‌ام نه از کارت شهرداری استفاده کرده‌ام به علت مریضیم شش ماه از سال ماشین نشستم و بقیه را موتور می‌نشینم و اگر پول داشته باشم پرادو هم سوار می‌شوم، داشتن ویلا مشکل ندارد گفتم استفاده غیرشرعی و سوء استفاده جرم است.

وی با بیان اینکه من به دنبال باند بازی نیستم و جرات این را ندارم بگویم سیدرضا موسوی روزان پسرش را آورده سرکار وی معلم بنده است و در خانواده من نفوذ دارد، گفت: مطمئن باشید کسانی که امروز یک خانم  را به جرم محجبه بودن بیرون می‌کند تا درسی باشد برای دیگران و فردا محمد لطیفی‌ها را بیرون می‌کنند پس فردا مژدهی‌ها را می‌زنند و می‌گویند اینها سابقه فرهنگی ندارند بروید رزومه آنها را بررسی کنید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: محمود باقری معروف به نهی از منکر است یعنی قبل از اینکه امر به معروف انجام دهند نهی از منکر انجام می‌دهد.

باقری با بیان اینکه نمی‌خواهم بگویم چه افرادی در هیئت رئیسه تهدید شدند من در زمان رای گیری در هیئت رئیسه نه کسی را تهدید کردم و نه خواستم به کسی رای بدهد، تصریح کرد:  از روز اول همین بودم، شهردار انتخاب شده شهردار همه ما است  پس فکر نکنیم فتح الفتوحات کرده‌ایم.

وی افزود: بعضی‌ها می‌گویند افشاگری کن ، ما بچه انقلابیم به گذشته و ریشه خود افتخار می‌کنیم و مدیون شهدا هستیم و عادت کردیم هر شب جمعه هر هفته با دوستان خود پیمان ببندیم.

/تسنیم

Share