محجوب: ملوان ۹۰ درصد تغییر می کند

چهار گزینه اصلی مدیر عاملی ملوان معرفی شدند/پنجشنبه برای ملوانی ها سورپرایز دارم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سیروس محجوب چندین قول به هواداران داد و عنوان کرد: باشگاه کاملا دگرگون می شود و شاهد ۹۰ درصد تغییرات در آن خواهید بود این را هم بگویم که پنجشنبه یک سورپرایز به هواداران خواهم داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عصر امروز سیروس محجوب، مالک باشگاه ملوان بندر انزلی جلسه ای را با هواداران و برخی خmalavanبرنگاران برگزار کرد و به پیشنهادات و انتقادات آنها گوش سپرد.

سیروس محجوب در ابتدا عنوان کرد: این فصل به معنای واقعی کابوس وار بود و باید بگویم «در ابتدای فصل من رو دست خوردم» و این اتفاق خیلی کم پیش می آید.
وی ادامه داد: در ابتدا فصل را خوب شروع نکردیم ولی لطف و عنایت پروردگار به ملوان را از دیدار با پرسپولیس به وضوح دیدم و باید ذکر کنم بعضی از صحنه های بازی ملوان مرا به خاطرات جنگ تحمیلی برد.
مالک باشگاه ملوان در مورد قهر و آشتی های متعدد خود اظهار داشت: این صحبت ها درست نیست و بنده تنها یکبار عقب نشینی کردم آن هم موقع حسابرسی های اول فصل بود.
وی تصریح کرد: با غرور میگویم باشگاه را از سیاست جدا کردم و اگر یک هزار تومان برای ملوان خرج کردم از جیب شخصی بوده است و از ارگان و بانکی هیچ پول یا وامی دریافت نکرده ام.
سیروس محجوب با دادن چندین قول به هواداران عنوان کرد: باشگاه کاملا دگرگون می شود و شاهد ۹۰ درصد تغییرات در آن خواهید بود این را هم بگویم که پنجشنبه یک سورپرایز به هواداران خواهم داد.
وی در پایان چهار گزینه مدیر عاملی را برای ملوان معرفی کرد و عنوان کرد: آقایان شهسواری ، درودگر ، رحیمی و دادرس چهار گزینه اصلی ما برای مدیر عاملی هستند و با یکی از آنها امشب ساعت ۱۰ جلسه ای خواهیم داشت.

Share