مجتمع فرهنگی «سردارجنگل»رشت پایان تیر ماه به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فیروز فاضلی ظهر شنبه در جشن اردیبهشت تئاتر گیلان که همزمان با روز جهانی تئاتر در مجتمع فرهنگی – هنری نیمه تمام سردار جنگل برگزار شد، بیان کرد: گاهی تنها ساختن کارساز نیست بلکه خراب نکردن مهم است. وی با اشاره به اینکه با کلنگ زنی نمایشی که ۶ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فیروز فاضلی ظهر شنبه در جشن اردیبهشت تئاتر گیلان که همزمان با روز جهانی تئاتر در مجتمع فرهنگی – هنری نیمه تمام سردار جنگل برگزار شد، بیان کرد: گاهی تنها ساختن کارساز نیست بلکه خراب نکردن مهم است.

fazeli_2337وی با اشاره به اینکه با کلنگ زنی نمایشی که ۶ سال پیش انجام شد این سالن به شکل کنونی درآمده است گفت: امیدواریم بتوانیم دوباره این سالن را با کمک خود اهالی تئاتر راه اندازی کنیم.

فاضلی با اشاره به اینکه در سال ۹۲ فقط ۲۸ درصد بودجه ای که برای ساخت این مجتمع در نظرگرفته شده بود به ساخت آن اختصاص پیدا کرده بود افزود: در سال مالی ۹۳ بودجه این طرح با افزایش مناسبی همراه شد و ۷۷ درصد بودجه این مجتمع برای ادامه ساخت و ساز آن مورد استفاده قرار گرفت.

وی با مطرح کردن این سوال که آیا هنر ذاتاً اخلاقی است و یا اخلاق هم می تواند جز هنر باشد گفت:  هنر در مشرق زمین ذاتاً اخلاقی بوده و ماهیتی اخلاق مدارانه دارد.

فاضلی با اشاره به وضعیت نامناسب سالن نمایش سردار جنگل اعلام کرد: تلاش می کنیم که تا پایان تیرماه این سالن آماده اجرا شود.

وی ادامه داد : در سال ۹۴ خبرهای خوشی برای هنر استان گیلان خواهیم داشت.

/مهر

Share