پایانی خوش برای فوتبال گیلان

قوی سپید خزری با به آتش کشیدن نفت در لیگ برتر ماندگار شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در این دیدار که با حضور ۱۵ هزار تماشاگر و حضور ویژه استاندار گیلان برگزار شد ملوان بندر انزلی توانست با گل حاتمی در دقایق تلف شده نیمه دوم با یک گل مقابل حریف خوزستانی خود به برتری دست یابد و در لیگ برتر به عنوان تنها نماینده فوتبال گیلان ماندگار شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارسراس ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز در استادیوم تختی بندرانزلی آغاز شد.

malavan_0159در این دیدار که با حضور ۱۵ هزار تماشاگر و حضور ویژه استاندار گیلان برگزار شد ملوان بندر انزلی توانست با گل حاتمی در دقایق تلف شده نیمه دوم با یک گل مقابل حریف خوزستانی خود به برتری دست یابد و در لیگ برتر به عنوان تنها نماینده فوتبال گیلان ماندگار شود.

سیدحسین حسینی، عزت‌الله‌پورغاز، کنعانی زادگان، حسن جعفری، عزیز معبودی، مازیاز زارع، سعید یوسف زاده، محسن یوسفی، فرزاد حاتمی، سید جلال رافخایی و پژمان نوری در این دیدار برای ملوان به میدان رفتند.
‏گفتنی است استاندار گیلان قبل از آغاز این دیدار حساس با حضور در رختکن تیم از بازیکنان ملوان خواسته بود: با تمام وجود برای شادی مردم گیلان تلاش کنند.

Share