قهرمانی حسن رمضانی در مسابقات کشتی گیله مردی ساحلی منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شورای ورزش سازمان منطقه آزاد انزلی با همکاری  هیات ورزشهای بومی محلی و هیات کشتی استان، مسابقات کشتی گیله مردی ساحلی قهرمانان استانهای گیلان و مازندران را برگزار نمود. مجید فاتحی دبیر شورای ورزش سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه این مسابقات به مدت چهار روز اردیبهشت ماه در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شورای ورزش سازمان منطقه آزاد انزلی با همکاری  هیات ورزشهای بومی محلی و هیات کشتی استان، مسابقات کشتی گیله مردی ساحلی قهرمانان استانهای گیلان و مازندران را برگزار نمود.

czcuotusمجید فاتحی دبیر شورای ورزش سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه این مسابقات به مدت چهار روز اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشهای ساحلی زنده یاد سیروس قایقران، این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: در مسابقات کشتی گیله مردی ساحلی منطقه آزاد انزلی ۲۶ ورزشکار در دو رده سبک وزن و سنگین وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه اختتامیه مسابقات همزمان با میلاد مسعود امام علی (ع) برگزار شد، نفرات برتر و بازیکن اخلاق را به شرح ذیل اعلام کرد: در سنگین وزن به ترتیب، حسن رمضانی، مجتبی روشن بخش و محمد رضا عاشری نفرات اول تا سوم و در سبک وزن نیز سعید رمضانی و امیر گل علی پور نفرات اول تا دوم مسابقات را از آن خود نمودند.

فاتحی اضافه کرد: در زمینه بازیکن اخلاق نیز محسن شرج پور در سنگین وزن و محمد شادمان در سبک وزن به عنوان کشتی گیر با اخلاق انتخاب شدند.

دبیر شورای ورزش سازمان منطقه آزاد انزلی هدف از برگزاری این مسابقات را حمایت از ورزشهای بومی و ارائه توانمندیهای متعدد گردشگری منطقه و استان برای آشنایی بیشتر گردشگران اعلام کرد و افزود: در حاشیه مراسم اختتامیه، برای نخستین بار از ۳۴ پیش کسوت کشتی گیله مردمی استان گیلان با اهداء لوح تقدیر و هدیه، تجلیل به عمل آمد.

در مراسم اختتامیه که با استقبال گسترده مواجه شد،رضا مسرور، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، معاونین، مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی، مسعود رهنما مدیرکل تربیت بدنی، علیرضا خصوصی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، رییس هیات کشتی منطقه آزاد کیش، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان، روسای هیأت های کشتی و بازیهای بومی-محلی گیلان حضور داشتند.

گفتنی است در روز دوم مسابقات کشتی گیله مردی ساحلی، اعضای غیر ایرانی حاضر در پانزدهمین اجلاس اتاقهای بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر که به میزبانی منطقه آزاد انزلی در حال برگزاری بود، در محل برگزاری مسابقات حاضر شده و از بازیها دیدن کردند، که با استقبال حدود ۸۰ بازرگان کشورهای روسیه، آذربایجان، قزاقستان و ترکمنستان مواجه شد.

Share