فیروز کریمی: دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان را بجای کاسیاس معرفی می‌کنم

فشار به روی ملوان و بنده به اندازه شب اول قبر بود/بازیکنان خطه شمال با غیرت هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی ملوان انزلی با بیان اینکه دروازه‌بان نفت را بجای کاسیاس معرفی می‌کنم، گفت: فیلم دیدار ملوان و نفت را برای باشگاه رئال مادرید می‌فرستم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی ملوان انزلی با بیان اینکه دروازه‌بان نفت را بجای کاسیاس معرفی می‌کنم، گفت: فیلم دیدار ملوان و نفت را برای باشگاه رئال مادرید می‌فرستم. karimi

فیروز کریمی دقایقی پیش در نشست خبری بعد از دیدار ملوان و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در شب عید مبعث عیدی خوبی از خداوند گرفتیم و ملوان در لیگ‌برتر ماند.

وی با تقدیر از رسانه‌ها و خبرنگاران، افزود: با ملوان انزلی روزهای سختی را گذراندیم و با سختی و پشتکار و تلاش بازیکنان در لیگ برتر باقی ماندیم و با ملوان ۲۱ امتیاز کسب کردیم.

سرمربی ملوان انزلی با بیان اینکه با همدلی و محبت همه مسائل حل می‌شود، گفت: کادرفنی، اجرایی و بازیکنان و هواداران و رسانه‌ها، هیئت مدیره و مالک باشگاه ملوان هماهنگ بودند و توانستیم با این اتحاد در لیگ‌برتر ماندیم.

کریمی با تأکید بر اینکه ملوان متعلق به همه مردم شمال و گیلان است، تصریح کرد: مالک ملوان به تنهایی سختی‌ها را به دوش کشید  و دست در جیبش کرد و میلیاردی برای ملوان هزینه کرد.

وی با بیان اینکه به دلیل عشق به ملوان و مردم گیلان به ملوان آمدم، خاطرنشان کرد: رفاقت ۲۰ ساله با سیروس محجوب داشتم و به عشق مردم و دوستی که با محجوب داشتم مربیگری ملوان را پذیرفتم.

سرمربی ملوان انزلی با اشاره به اینکه فشار به روی ملوان و بنده اندازه شب اول قبر بود، اظهار داشت: در برابر تیم سراپا فوتبالی نفت مسجد سلیمان و در بازی جوانمردانه و پاک پیروز شدیم.

کریمی با بیان اینکه فیلم این بازی را برای باشگاه رئال می‌فرستم، گفت: گلر صنعت نفت مسجد سلیمان را به جای کاسیاس معرفی می‌کنم چرا که بسیار خوب ظاهر شد و با تمام اعضای بدنش توپ را مهار می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه این دیدار از بازی‌هایمان مقابل استقلال و تراکتورسازی سخت‌‌تر بود، تصریح کرد: داور این دیدار نیز با اینکه جوان و کم‌تجربه بود ولی بسیار خوب ظاهر شد.

سرمربی ملوان انزلی با بیان اینکه ملوان تیم نخست فوتبال گیلان است و استانداری باید از این تیم به صورت ویژه حمایت کند، افزود: بازیکنان خطه شمال با غیرت هستند و باید ملوان را دریابند تا ملوان به موفقیت‌ها برسد.

کریمی خاطرنشان کرد: از همه تشکر می‌کنم، اگر در کنار ملوان باشم یا نباشم برای این تیم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، باید نقاط ضعف ملوان برتر شود تا ملوان با صلابت‌تر بازی کند./تسنیم

Share