هشدار انتخاباتی استاندار گیلان:

فرمانداران در انتخابات بی‌طرف باشند/با هرکه بخواهد فراتر از قانون رفتار کند برخورد کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در گردهمایی فرمانداران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت : فرمانداران با اقتدار تمام اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در گردهمایی فرمانداران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانداران با اقتدار تمام اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند.

najafi2015-04-28_16-49-09 دکتر نجفی در این نشست با اشاره به اینکه اعضای ستاد انتخابات استان هفته‌ی آینده منصوب می شوند گفت : ما باید بی طرفی خود را در انتخابات حفظ کنیم.
وی با بیان اینکه نقش فرمانداران در شهرستانها به منظور ایجاد روحیه‌ی نشاط و شادابی انتخاباتی بسیار مهم است گفت : باید با همدلی و همزبانی به دنبال برگزاری پرشور و با نشاط انتخابات باشیم.

 وی با بیان اینکه براساس سیاست‌های وزارت کشور استانداری از تمامی احزابی که مجوز قانونی دارند و دارای شناسنامه هستند حمایت می کند گفت: نوع رفتار فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات و حضور آنان در محافل مختلف نباید به گونه‌ای باشد که بی طرفی ما را در انتخابات زیر سئوال ببرد.
استاندار گیلان رعایت عدالت در برخورد با احزاب و گروه های سیاسی را نیز مهم عنوان کرد و گفت : با هر فرد، گروه، جریان و اندیشه‌ی خاص و افراطی که بخواهد فراتر از موارد قانونی رفتار کند با اقتدار برخورد کنید.
دکتر نجفی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت : فرمانداران از افراد امین و بی‌طرف در جریان برگزاری روند انتخابات بهره بگیرند.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی

Share