رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در جمع اصولگرایان شهرستان رودسر

فتنه‌گران در اداره کشور جایگاهی ندارند/اصولگرایی مخالف‌ و اپوزیسیون دولت نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه از تشکیل نیروهای ولایی با محوریت ولایت فقیه در ۲۵ استان خبر داد و گفت: اصولگرایی جریان مخالف و اپوزیسیون دولت نیست و از مسئولانی که به کشور خدمت می‌کنند، حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه از تشکیل نیروهای ولایی با محوریت ولایت فقیه در ۲۵ استان خبر داد و گفت: اصولگرایی جریان مخالف و اپوزیسیون دولت نیست و از مسئولانی که به کشور خدمت می‌کنند، حمایت می‌کند.

۱۳۹۳۱۱۰۷۰۰۰۸۰۲_PhotoAحجت‌الاسلام والمسلین سیدرضا تقوی عصر امروز در جمع اصولگرایان شهرستان رودسر در محل سالن شهید آوینی با اشاره به شاخص‌های اصولگرایی اظهار کرد: اصولگرایان بر محور ولایت حرکت می‌کنند.

وی فتنه را خط قرمز اصولگرایان عنوان کرد و افزود: فتنه‌گران در اداره کشور جایگاهی ندارند.

تقوی با بیان اینکه حرکت بسیار خوبی در سایه ولایت در کشور ایجاد شده است، تصریح کرد: اصولگرایان حزب و گروه نیستند و با تبعیت از مقام معظم رهبری از دولت حمایت می‌کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، اصولگرایان را مقلد مقام معظم رهبری خواند و بیان کرد: اصولگرایی جریان مخالف و اپوزیسیون دولت نیست و از مسئولانی که به کشور خدمت می‌کنند، حمایت می‌کند.

وی بر ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: اعتقاد داریم مسیر شهدا حق است و بر سفره شهیدان نشسته‌ایم.

تقوی ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران به لحاظ قانونی و شرعی یک اصل اعتقادی دانست و خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم رهبر معظم انقلاب به نیابت از مولای ما حضرت مهدی (عج) امروز سکان‌دار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به راه‌اندازی جریان اصولگرایی در مدت یک سال گذشته در کشور اشاره کرد و یادآور شد: همگرایی اصولگرایان با شعار «همه با‌هم در سایه ولایت» است.

وی از تشکیل نیروهای ولایی با محوریت ولایت فقیه در ۲۵ استان خبر داد و اظهار کرد: حرکت مهربانانه و صمیمانه بر محور ولایت در کشور راه‌اندازی شده است.

تقوی با اشاره به حضور ۸۰۰ تا دو هزار نفر در جلسه اصولگرایان در استان‌های مختلف، تصریح کرد: اختلاف سلیقه‌ها باید کنار گذاشته شود و این امر را محکوم می‌کنیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه افزود: در شرایط کنونی کشور نیاز به تعامل، همدلی و هم‌زبانی دارد تا بتوانیم قله‌های موفقیت و پیروزی را فتح کنیم.

وی با تاکید بر تشکیل شورا و مجموعه‌های ویژه اصولگرایی در استان‌ها و شهرستان‌ها بیان کرد: اصولگرایان تشکل‌های مذکور را بر پایه ارزش‌های اسلامی و انقلابی راه‌اندازی کنند.

تقوی بر زمان‌شناسی در موقعیت حساس کنونی تاکید کرد و گفت: ایران کشوری صاحب تمدن محسوب می‌شود و از سابقه تاریخی غنی برخوردار است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به تقدیم هزاران شهید، آزاده و جانباز در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ملت ایران از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرد و خون شهدا سبب ایجاد موج بیداری و آگاهی در منطقه شده است.

وی به دشمنی کشورهای سلطه‌گر با روش‌های مختلف علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان با تحریم‌های سیاسی و اقتصادی و همچنین ترور علیه انقلاب اسلامی صف‌آرایی کردند اما نتوانستند پیروز شوند.

تقوی با بیان اینکه دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی با شکست مفتضحانه مواجه شدند، اظهار کرد: حزب‌الله لبنان با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی در جنگ ۳۳ روزه مقابل رژیم صهیونیستی با پشتوانه‌های بزرگ جهانی این رژیم ایستاد و ماشین جنگی آن را به گل فرو برد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به مذاکرات هسته‌ای ۱+۵ اشاره کرد و افزود: امروز ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری و نرمش قهرمانانه‌ای که ولایت در مذاکرات هسته‌ای ترسیم کرده، دشمن را به زانو در آورده است.

وی با اشاره به هیاهوی تبلیغاتی دشمنان در رسانه‌های بیگانه، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با خون شهدا بیمه شده و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

تقوی در پایان با انتقاد از تأخیر در پرواز هواپیماها در فرودگاه‌های کشور، بیان کرد: مسئولان حاضر به پاسخ‌گویی به مردم نیستند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در سفر یک‌روزه خود به گیلان از مصلای در حال احداث رودسر بازدید کرد./فارس

Share