با حضور مسئولان:

فرمانده جدید نیروی انتظامی رودسر معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با حضور مسئولان استانی و شهرستانی «رمضانعلی پورقاسم » به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی رودسر معارفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با حضور مسئولان استانی و شهرستانی «رمضانعلی پورقاسم » به عنوان فرمانده جدید ۱۳۴۰۴نیروی انتظامی رودسر معارفه شد.

ابراهیم قائد رحمتی فرمانده نیروی انتظامی گیلان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان گفت:حفظ آرامش و امنیت جامعه از ماموریت های نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی افزود:استکبار و ایادی آن برای گرفتن این ارزش ها با مردم ایران در نبرد است و به خباثت خود ادامه می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه امروز اقتدار ایران فراتر از مرزهای ایران رسیده است، بیان کرد:احیای اسلام ناب محمدی موجب ایجاد روحیه شهادت طلبی در ملت شده که دشمنان ایران با تمام حیله ها در صدد نابودی این فرهنگ هستند.

وی اتحاد و همدلی مردم با مسئولان بویژه نیروی انتظامی را در ایجاد امنیت مهم خواند و متذکر شد:نیروی انتظامی خادم مردم است و تلاش می کند تا در همه زمینه ها امنیت بهتری فراهم کند.

قائد رحمتی ،یادآور شد: صداقت رفتار و امانت داری نیروی انتظامی در جلب اعتماد مردم و مشارکت آنان در افزایش امنیت موثر است.

حجت الاسلام محمدعلی دستجردی امام جمعه رودسر در ادامه این مراسم با اشاره به جایگاه تاثیرگذار نیروی انتظامی در تامین آرامش و امنیت جامعه گفت:امنیت و آرامش در جامعه بسیار مهم و ضروی است و اگر این دو اصل تقویت شود جامعه با مشکلات کمتری روبرو می شود.

امیر جانبازی فرماندار رودسر در ادامه این مراسم از تلاش های نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در جامعه قدردانی کرد و افزود:اقتدار توام با رافت و مهربانی از ویژگی نیروی انتظامی کشور ما است.

در پایان این مراسم «رمضانعلی پور قاسم » به عنوان فرماده جدید نیروی انتظامی رودسر معرفی و از تلاش های «شعبان پایمرد» فرمانده سابق نیروی انتظامی تقدیر شد./رصد رودسر

Share