خصوصی:میدان خدمت به محرومین میدان سوء استفاده نیست

عده ای فرصت‌طلب انگشت شمار در صدد سوء استفاده از آسایشگاه غرب گیلان هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی ثانی در جریان مراسم بهره برداری از بزرگترین آسایشگاه معلولان غرب گیلان در صومعه‌سرا ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: تا به امروز در خصوص این آسایشگاه چیزی نگفته‌ و پنهان در سینه‌ نگه داشته‌ام.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صومعه سرانیوز, حمیدرضا خصوصی ثانی در جریان مراسم بهره برداری از بزرگترین آسایشگاه معلولان غرب گیلان در صومعه‌سرا ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: تا به امروز در خصوص این آسایشگاه چیزی نگفته‌ و پنهان در سینه‌ نگه داشته‌ام.

asayesh-22 وی ادامه داد: خیرین ممتاز و صالحین خدمتگذار ، باید حواسشان باشد، مبادا در پس خدمتشان،  فرصت طلبان سودجوی فاسد، به عنوان ابزاری از خدمت در این شهرستان، با سوء نیت نزدیکشان شوند و این خیانت مهره درد انگیز و غم‌انگیزی است.

 وی افزود: این امر آسیبی خواهد بود که بر بدنه خدمت خیرانه شما اثرات منفی می‌گذارد و آسیبی خواهد بود و درون خدمت خدمتگذاران را پوسیده خواهد کرد.

 نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعدادی فرصت‌طلب که از انگشتان دست کمترند می‌روند تا خدمت خیران را از دیدگاه مردم دل سوخته شهید داده صومعه‌سرا که پانصد شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است پنهان کنند.

 وی با بیان اینکه میدان خدمت به محرومین میدان سوء استفاده نیست، گفت: مخاطبین ما محرومند و ننگ بر آن کسی که از این فرصت‌های طلایی که خیرین در اختیار محرومین گذاشته‌اند سودجویی سیاسی کنند.

Share