استاندار گیلان :ائمه جمعه انتقادات غیرمنصفانه را خنثی کنند

طوری القاء می‌کنند که انگار فرزندان کشور دیگری با دشمنان درحال مذاکره‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت: متأسفانه در کنار این حرکتهای بزرگ عده ای به گونه ای القاء می کنند که انگار فرزندان کشور دیگری با دشمنان ملت درحال مذاکره اند و قصد دارند عزت ما را بر باد دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان صبح امروز در نخستین  نشست استانی ائمه جمعه در رودبار با قدردانی از آنان برای همراهی با مدیریت استان به دستاوردهای دولت در بخشهای مختلف اشاره کرد و گفت : از ائمه جمعه می خواهم این دستاوردها بویژه موفقیتهای سیاست خارجی و اقتصادی را به اطلاع مردم برسانند .

photo_2015-05-19_01-01-34 دکتر نجفی در این گردهمایی که صبح امروز در مصلای امام خمینی (ره) رودبار برگزار شد با قدردانی از همکاری ائمه جمعه گفت: با همکاری همه عزیزان توانستیم سال گذشته موفقیتهای مختلفی را بدست آوریم که نقطه عطف آن حضور پرشکوه و نمایش بزرگ همدلی مردم در سفر رئیس جمهور به گیلان بود.

وی افزود: تمام تلاش خود را بکار می بندیم تا مصوبات ارزشمند این سفر  اجرایی شود.

استاندار گیلان همچنین  به تشریح  دلایل نامگذاری سال ۹۴ به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در برخی  از سخنرانی ها جملات تند و غیر منصفانه ای مطرح می شود که از ائمه جمعه می خواهیم باتوجه به اندیشه های رهبر معظم انقلاب در حمایت از  دولت در پاسخ  به این انتقادات دستاوردهای نظام و خدمتگزاران ملت رابیشتر تشریح کنند.

 وی به موفقیت های دولت در بخش سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: امروز فرزندان ملت در دولت با هدایتهای عالمانه رهبر معظم انقلاب گامهای بزرگی را بر می دارند که جای قدردانی دارد.

استاندار گیلان گفت: متأسفانه در کنار این حرکتهای بزرگ عده ای به گونه ای القاء می کنند که انگار فرزندان کشور دیگری با دشمنان ملت درحال مذاکره اند و قصد دارند عزت ما را بر باد دهند.

وی افزود : ائمه جمعه درپاسخ به این رویکرد می توانند براساس اندیشه های رهبر معظم انقلاب درمذاکرات در تریبونها عمل کنند و این انتقادات غیر منصفانه را خنثی کنند.

استاندار گیلان به درپیش بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس درپایان سال اشاره کرد و گفت: شایسته است در چنین سالی همدلی و همزبانی خود را باتوجه به فرمایشات رهبر انقلاب تقویت کنیم.

وی به موفقیتهای دولت درگیلان همچون بهبود فضای کسب و کار، آرامش و امنیت برتر در میان استانها ، کمتر بودن میانگین تورم ازتورم کشور اشاره کرد و گفت: درحوزه عمرانی درسال ۹۱  یازده هزار میلیارد تومان در سال ۹۲  بیست ودو هزار میلیارد تومان و در سال ۹۳ سی سی هزار میلیارد تومان دولت هزینه کرد که یکی از آثار آن شتاب بخشیدن پروژه های بزرگ عمرانی درگیلان بود.

وی با اشاره به بهبود وضعیت صادرات گفت: دولت اجازه نمی دهد ثبات اقتصادی کشور برهم بخورد از این رو به شدت به دنبال کنترل تورم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان نیز دراین نشست از ائمه جمعه خواست رابطه شان را با علم و مطالعه تقویت کنند و آن را دراختیار عموم مردم قراردهند.

آیت ا… قربانی با بیان اینکه  مسئولیت ائمه جمعه به عنوان رصد کنندگان ونگهبانان ارزشهای اسلامی جامعه بسیار سنگین است  گفت: فقط به بیان مسائل سیاسی در بین مردم اکتفا نکنید چرا که بنیانهای اسلام و دین از طریق ماهواره و نویسندگان مزدور در خطر است.

نماینده ولی فقیه درگیلان افزود: باید علمای ما ، مردم را با عمل خود به ارزشهای انقلاب و اسلام رهنمون کنند.

دراین نشست که هریک از ائمه جمعه به  بیان نقطه نظرات خود در مورد مسائل مختلف پرداختند پس از گزارش مدیرکل کتابخانه های استان در مورد وضعیت کتاب و کتابخوانی درجامعه ؛ لوح  تقدیر دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آیت ا… قربانی به دلیل ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اهداء شد.

Share