مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی:

ظرف ۶ ماه تمام ایستگاه های اتوبوس رشت مسقف سازی می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامرضا زکی زاده با بیان اینکه ظرف ۶ ماه آینده ایستگاه های اتوبوس شهری رشت ساماندهی می شوند اظهار داشت: با تصویب طرح فضای ایستگاه های اتوبوس در شورای اسلامی شهر، تا پایان ۶ ماهه نخست امسال تمامی ایستگاه های اتوبوس به فضای مسقف انتظار مسافران شهری تجهیز می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامرضا زکی زاده با بیان اینکه ظرف ۶ ماه آینده ایستگاه های اتوبوس شهری رشت ساماندهی می شوند اظهار داشت: با تصویب طرح فضای ایستگاه های اتوبوس در شورای اسلامی شهر، تا پایان ۶ ماهه نخست امسال تمامی ایستگاه های اتوبوس به فضای مسقف انتظار مسافران شهری تجهیز می شوند.۱۶۸۱۲۹۱

وی افزود: طرح موردنظر از بین سه طرح ارائه شده به شورای شهر به تصویب رسیده است.

زکی زاده به فعالیت اتوبوس های شهری در چهار محور اصلی شهر اشاره کرد و افزود: این فضاهای مسقف شیشه ای بوده و با توجه به فرهنگ و معماری گیلان با نمای معماری بومی ساخته می شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی گفت: با توجه به اینکه هوای رشت در تابستان با آفتاب داغ همراه است و در مابقی فصول سال شاهد بازندگی های شدید در رشت هستیم این فضاها به صورت شیشه ای ساخته می شوند.

وی ادامه داد: با چنین ایستگاه هایی علاوه بر اینکه راحتی شهروندان در یک فضای مسقف مهیا می شود، نگرانی کسبه نیز از لحاظ عدم دیده شدن ویترین های مغازه هایشان به دلیل ازدحام رفع خواهد شد./مهر

Share