فرمانده پلیس راه گیلان:

طرح سرشماری از مبدأ تا مقصد در ۳۰ نقطه گیلان آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رستگار به اجرای طرح آماربرداری اداره کل حمل و نقل گیلان اشاره کرد و گفت: طرح سرشماری از مبدأ تا مقصد در ۳۰ نقطه گیلان آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت در محورهای استان ادامه می‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهیار رستگار با اشاره به وضعیت بارندگی و لغزندگی سطح جاده‌های استان اظهار کرد: اکنون تمام محورها باز است اما شاهد بارندگی هستیم و در چنین شرایطی حوادث رانندگی افزایش می‌یابد.rasteghar

وی واژگونی خودروها را از جمله حوادث مهم رانندگی به ویژه در شرایط بارندگی عنوان کرد و افزود: رانندگان باید شرایط جوی را در رانندگی مورد توجه قرار دهند.

فرمانده پلیس راه گیلان کنترل وسیله نقلیه و کاهش سرعت را از جمله مواردی دانست که در شرایط بارندگی از تصادفات جلوگیری می‌کند.

وی به اجرای طرح آماربرداری اداره کل حمل و نقل گیلان اشاره کرد و گفت: طرح سرشماری از مبدأ تا مقصد در ۳۰ نقطه گیلان آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت در محورهای استان ادامه می‌یابد.

رستگار تصریح کرد: آمارگیران با لباس فرم خاص و مشخص اقدام به پرسش‌هایی در زمینه‌های کیفیت سفر، خودرو، برنامه‌ریزی سفر آینده و… می‌کنند که در کنار آنها یک مامور پلیس نیز حضور دارد.

 اجرای طرح آماربرداری از مبدأ‌ تا مقصد به مدت چهار شبانه‌روز در چهار محور اصلی و شریانی گیلان همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شده است.

در راستای اجرای طرح مذکور پرسشگران در ۳۰ ایستگاه ثابت گیلان با متوقف کردن وسایل نقلیه، از رانندگان و مسافران پرسش می‌کنند.

ایمن‌سازی عبور و مرور شبکه راه‌های کشور، سازماندهی حمل و نقل جاده‌ای در زمینه کالا، مسافر و ترانزیت و… از جمله اهداف طرح عنوان شده است./فارس

Share