در مراسم گرامیداشت روز شوراها در املش عنوان شد:

شوراها از ارکان مردم سالاری اند/با مفاسد مالی در شهرداری با حساسیت برخورد شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار املش با گرامیداشت روز شوراها و تبریک این ایام از تلاش تک تک اعضای شورای اسلامی و شهرداران تشکر و عنوان نمود : شوراها از ارکان مردم سالاری بوده و از برکات نظام اسلامی می باشد .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشستی بمناسبت گرامیداشت روز شوراها با حضورجعفری فرماندار املش ،امام جمعه ،معاون فرماندار،بخشداران،شهرداران و دیگر روسای ادارات و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان املش و رانکوه در سالن معصومیه این شهرستان برگزار شد.
۲۰۱۵۰۴۳۰_۱۱۰۴۴۷_۱به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از املش, در این جلسه ابتدا فرماندار املش با گرامیداشت روز شوراها و تبریک این ایام از تلاش تک تک اعضای شورای اسلامی و شهرداران تشکر و عنوان نمود : شوراها از ارکان مردم سالاری بوده و از برکات نظام اسلامی می باشد .
جعفری وجود وحدت و همدلی را از ویژگی های اساسی اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان املش برشمرد و خاطر نشان کرد:بحمدالله در سایه وحدت و همدلی کارهای عمرانی ،فرهنگی خوبی در این شهرستان انجام گرفته و در حال انجام است.
وی در پایان از شوراهای شهر و روستا که در استقبال از کاروان تدبیر و امید تلاش کردند تشکر کرد وگقت: خداوند متعال را شکر می‌گویم که خادمین به مردم و انقلاب را شایسته قدردانی ملت عزیز کرد؛ مردم آگاه و هوشیار استان و به خصوص شهرستان املش با حضور بی‌نظیر خود در استقبال از رئیس جمهور محبوب و اندیشمند و کاروان تدبیر و امید، نقطه عطفی از تاریخ این سرزمین به یادگار گذاشتند و مردم ولایتمدار املش نیز در استقبال پرشور از نماینده محترم رئیس جمهوری جناب آقای دکتر سلطانی فر نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب می باشند.

با مفاسد مالی در شهرداری با حساسیت برخورد شود
در ادامه حجت الاسلام روحانی امام جمعه شهرستان سخنان خود را در مورد شوراها با این جمله اغاز نمودند: شورا ها حلقه اتصال مردم با حاکمیت اند که خداوند کریم در قران پیامبر و مسلمانان را دعوت به شورا واستفاده از افکار دیگران می کند هفته شوراها فرصت خوبی است تا اعضای نسبت به ارزیابی عملکرد خود پرداخته وضمن تقویت نقاط مثبت نسبت به ضعف های احتمالی تصمیم گیری کنند ،هدف از تمام مسؤلیت ها خدمتگذاری صادقانه و بدون منت به مردم است .
ایشان در پایان سخنان خود افزودند که شوراها و شهرداری نهاد خدمت گذاری هستند که نباید در دسته جات سیاسی و جناحی و حزبی ورود پیداکنند و نیز اعضاء شوراها و شهرداری ها نسبت به مفاسد مالی در شهرداری با حساسیت برخورد کنند و اجازه ندهند شهرداری آلوده شود و به مسایل فرهنگی روستاها و شهرها بیشتر توجه داشته باشند.
در این دیدار صمیمی سجادرحمتی رئیس شورای اسلامی شهر رانکوه نیز ضمن خیر مقدم گویی به فرماندار و مدعوین گزارشی از کارهای انجام گرفته توسط اعضای شورای اسلامی و شهرداری به حاضرین در جلسه ارائه کردند.
وی با بیان اینکه تعامل و همکاری و حمایت فرماندار با اعضای شورای اسلامی شهررانکوه در پیگیری مسائل و مشکلات عمرانی شهر قابل تقدیر است اضافه کرد:اعضای شورای اسلامی شهر رانکوه و شهرداری بیشترین همکاری و تعامل را با فرماندار محترم در این دوره داشته که امیدواریم این همکاری ها ادامه داشته و ما را در تمامی حوزه ها یاری فرمایند.
۲۰۱۵۰۴۳۰_۱۰۴۵۴۱ ۲۰۱۵۰۴۳۰_۱۲۳۹۱۴_۲

Share