به میزبانی شهرداری لاهیجان

شهرداران شهرهای شرقی گیلان با محوریت رفع مشکلات دور یک میز نشستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین نشست کارگروه هم اندیشی برخی از شهرداران شرق گیلان با محوریت راهکارهای مناسب و رفع موانع و مشکلات به میزبانی شهرداری لاهیجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین نشست کارگروه هم اندیشی برخی از شهرداران شرق گیلان با محوریت راهکارهای مناسب و رفع موانع و مشکلات به میزبانی شهرداری لاهیجان برگزار شد.
flq35 در این نشست که با حضور آگشته شهردار لاهیجان و شهرداران برخی از شهرهای شرق گیلان در سالن جلسات دفتر شهردار لاهیجان برگزار گردید؛ کاظم کسرایی فرماندار و ابراهیم مهربان رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان از میهمانان این جلسه بودند.
در این نشست فرماندار شهرستان لاهیجان در سخنانی اظهار داشت: داشتن بودجه یکی از لازمه های رعایت حقوق شهروندی می باشد و عدم تأمین منابع مالی موجب کاهش خدمات می گردد.
کسرایی گفت: البته هنر این نیست که فقط با پشتوانه مالی خدمت رسانی انجام گیرد بلکه هنر واقعی در این است که با برنامه ریزی و کارشناسی دقیق و استفاده صحیح از منابع بتوان خدمات شایسته ای را به شهروندان ارائه نمود.
وی در پایان سخنان خود ضمن ستودن عملکرد تیم مدیریت شهری لاهیجان و با استقبال از برگزاری چنین جلساتی افزود: با برگزاری چنین جلساتی می توان تجربه هایی تازه کسب نمود و با همفکری به گام های ارزنده ای برداشت.
در ادامه این جلسه ابراهیم مهربان رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان اذعان داشت: ما وارث سیستمی هستیم که به اشخاص بیشتر از اهداف وفادار است و با جابجایی اشخاص اهداف نیز رویکرد سیستم تغییر می کند و همین امر موجب کاهش خدماتی منسجم و کندی توسعه و پیشرفت می گردد.
مهربان افزود: البته بسیاری از شهرداران باهوش و کاردانند که توانسته اند خدمات خوب و شایسته ای را به شهروندان شهرهای خود ارائه نمایند.
سعید آگشته شهردار لاهیجان نیز در سخنانی اذعان داشت: مهمترین مسئله ای که در شهرها وجود دارد این است که خواسته های مردم از سوی مسئولین و تیم های مدیریت شهری به خوبی شناسایی نشده است و همین امر موجب کاهش کیفیت و نوع خدمات به شهروندان می گردد.
آگشته تشریح کرد: شهرهای شمالی ایران به سبب بهره مندی از مواهب خدادادی و مختصات جغرافیایی از پتانسیل زیادی برخوردارند و باید با استفاده از تجربه کلانشهرها در جهت رفع موانع و توسعه خدمات شهر بهره مند برد.
وی همچنین به تشکیل مجمع شهرداران استان و ایجاد کمیته سرمایه گذاری مشترک در این مجمع تأکید نمود.
گفتنی است در این جلسه شهرداران شهرهای لاهیجان، آستانه اشرفیه، بندرکیاشهر،سیاهکل، رودبنه، شلمان، اطاقور و کومله حضور داشتند.

Share