عصر فردا:

ششمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بهجت (ره) در مهدیه رشت برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،هیأت روضات الحسین (ع) رشت در آستانه ششمین سالروز ارتحال مرجع تقلید شیعیان جهان حضرت آیت ا… بهجت و به پاس قریب به یک قرن زندگی پربرکت و ارزشمند و خدمات شگرف علمی و دینی این حضرت مراسم بزرگداشت ایشان را در مهدیه رشت برگزار می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ششمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بهجت (ره) برگزار می گردد.

bahjatبی شک هویت حضرت آیت ا… محمد تقی بهجت (ره) سند تدین ، شناسنامه و هویت مجاهدت دینی مردمان گیلان زمین بوده و ارج نهادن به مقام نورانی آن فقیه مجاهد و پیروی از سیره عملی و رهنمودهای روحبخش ایشان امری گرانمایه برای همه آحاد جامعه می باشد.
هیأت روضات الحسین (ع) رشت در آستانه ششمین سالروز ارتحال مرجع تقلید شیعیان جهان حضرت آیت ا… بهجت ضمن انتشار مطالب فوق اعلام نمودند که به پاس قریب به یک قرن زندگی پربرکت و ارزشمند و خدمات شگرف علمی و دینی حضرت آیت ا… بهجت مراسم بزرگداشت ایشان با سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه محترم تهران و از شاگردان برجسته وی و مداحی جناب آقای خدادایان دبیر کانون مداحان کشور و اجرای قرائت استاد رجبی قاری بین المللی قرآن کریم در روز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۷ عصر در مهدیه رشت برگزار می گردد.
از دیگر برنامه های ستاد برگزاری ، چاپ ویژه نامه بهجت خوبان ، برگزاری ایستگاه صلواتی ، دیدار با شاگردان برجسته گیلانی حضرت آیت ا… بهجت و انتشار زندگی نامه معظم اله می باشد.
شایان ذکر است هیأت روضات الحسین (ع) ضمن تشکر از شرکت مخابرات گیلان و تولیت مهدیه رشت که در امر برگزاری مراسم کمک شایان توجه ای نموده اند، از همه مردم ولایتمدار گیلان جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت بعمل می آورند.

Share