همزمان با مراسم اختتامیه

«شرکت تعاونی ناشران گیلان»غرفه‌ برتر بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب شناخته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با مراسم اختتامیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران غرفه‌های برتر نمایشگاه کتاب معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با مراسم اختتامیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران غرفه‌های برتر نمایشگاه کتاب معرفی شدند.

۵۵۵۷۳c53230000e42ee7ac07در آیین اختتامیه نمایشگاه کتاب تهران که عصر امروز شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه در ضلع جنوبی مصلی در حال برگزاری است غرفه‌های برتر نمایشگاه نیز  معرفی شدند.

در این مراسم انتشارات «فاتحان» و «شرکت تعاونی ناشران گیلان» در حوزه ناشران داخلی در بخش بزرگسال، «انتشارات دیباگران تهران» در حوزه ناشران دانشگاهی و انتشارات «خوش خوان» در حوزه ناشران آموزشی به عنوان غرفه‌های برتر نمایشگاه کتاب امسال معرفی شدند.

در حوزه کودک و نوجوان نیز انتشارات «خانه ادبیات» و «جمال»، در حوزه ناشران الکترونیک «فروشگاه الکترونیکی طاقچه» و در حوزه ناشران بین‌الملل نیز انتشارات «آوند دانش» و «انتشارات ویژه نشر» به عنوان غرفه‌های برتر نمایشگاه کتاب امسال شناخته شدند.

«انتشارات پیام مشرق» نیز به عنوان غرفه برتر حجاب،  توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر مستقر در نمایشگاه کتاب امسال انتخاب و معرفی شد.

همچنین بخشی از این آیین به تقدیر از وزیر اطلاع‌رسانی کشور عمان – مهمان ویژه نمایشگاه کتاب امسال – اختصاص یافت. بدربن یحیی الراشدی، مدیرکل حوزه وزارت اطلاع‌رسانی کشور عمان نیز به دلیل فعالیت‌های ویژه در نمایشگاه کتاب تهران تقدیر شد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» تا  امروز شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برپاست.

گفتنی است غرفه «شرکت تعاونی ناشران گیلان» یکی از غرفه هایی بود که رهبر معظم انقلاب با حضور در نمایشگاه کتاب از آن بازدید کرده بودند.
۱۳۹۴۰۲۱۸۰۷۲۰۰۲۸۹۵۵۲۵۷۱۸۴

Share