رییس کانون کارفرمایی استان گیلان در نامه ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

سماکچی:بخشنامه کسر بیمه تامین اجتماعی بن کارگری لغو شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد رسول سماکچی، رییس کانون کارفرمایی استان گیلان در نامه ای به وزیر کار و رفاه اجتماعی خواستار لغو بخشنامه کسر بیمه تامین اجتماعی بن کارگری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد رسول سماکچی، رییس کانون کارفرمایی استان گیلان در نامه ای به علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی خواستار لغو بخشنامه کسر بیمه تامین اجتماعی بن کارگری شد.

sammakchiدر این نامه آماده است:

جناب آقای دکتر ربیعی

وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

با اهدا سلام و تحیات الهی

با تشکر و قدردانی از تدبیر حضرتعالی در سال گذشته که جلوی زیاده خواهی و خلاف سازمان تامین اجتماعی را گرفتید، و بنا به دستور مقام محترم وزارت در مورخ ۱۰/۴/۹۳ مبلغ بن کارگری از شمول کسر حق بیمه تامین اجتماعی خارج گردید.

اخیرا «تامین اجتماعی» مجددا ۱۱۰ هزار تومان بن کارگری را مشمول کسر حق بیمه قرار داده است. با عنایت به مشکلات عدیده کارفرمایان از جمله چند برابر شدن مبلغ سهم کارفرما برای کارهای سخت و زیان آور که هنوز لاینحل مانده است مشکل کسر بیمه تامین اجتماعی بن کارگری نیز به مشکلات کارفرمایان افزوده شد. این موضوع مورد اعتراض کارفرمایان استان گیلان واقع شده است. خواهشمند است دستور فرمایید برای خروج تولید از رکود و رعایت مفاد اقتصاد مقاومتی بخشنامه اخیر سازمان تامین اجتماعی لغو گردد.

قبلا از تدبیر و مساعدت شما کمال تشکر و امتنان را داریم.

محمد رسول سماکچی – رییس کانون کارفرمایی استان گیلان

رونوشت:

۱- جناب آقای مهندس نعمت زاده وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت جهت استحضار. مستدعی است مساعدت فرمایید تا بیش از این به کارفرمایان ظلم نشود.
۲- کانون عالی کارفرمایی جهت استحضار و پی گیری مجدانه و فوری جهت رفع نگرانی.

Share