استاندار گیلان در نشست بررسي سرمايه گذاري بخش خصوصي در كشتيراني

سرمایه گذاری بخش خصوصی در مسافربری دریایی را با قید فوریت اجرائی خواهیم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گفت : به منظور ایجاد رغبت در بین اقشار مردم به عنوان اولین مسافر از خطوط حمل و نقل دریایی استفاده خواهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گفت : به منظور ایجاد رغبت در بین اقشار مردم به عنوان اولین مسافر از خطوط حمل و نقل دریایی استفاده خواهم کرد.

jpg3902 دکتر نجفی در نشست بررسی سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشتیرانی گفت : استان گیلان به صورت همه جانبه و با مرکزیت بندرانزلی آمادگی برای فراهم کردن زمینه های لازم در برقراری مسافربری دریایی را دارد.
وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت دریا در حمل و نقل مسافر تأکید کرد و افزود : عمده کشورهای دنیا باتوجه به مشکلات مختلف در حوزه جاده ای در حمل و نقل مسافر داخلی و خارجی از ظرفیت دریا استفاده می کنند.
وی همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشورهای حاشیه دریای خزر و نیز پروتکل هایی که بین استانداران گیلان و آستراخان منعقد شده است گفت : به منظور بهره گیری از فرصت ها و ارتباط با کشورهای همسایه پیشنهاد سرمایه گذاری بخش خصوصی در حمل و نقل مسافر از طریق دریا را با قید فوریت اجرائی خواهیم کرد.

 وی گفت : به منظور ایجاد رغبت در بین اقشار مردم به عنوان اولین مسافر از خطوط حمل و نقل دریایی استفاده خواهم کرد.
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که مردم باید از ظرفیت دریا بیشتر بهره مند شویم خاطر نشان کرد : باتوجه به فرصت های ارزشمند ایجاد شده در حوزه سرمایه گذاری در دریای استان گیلان در سال جاری بخش مهمی از توسعه اشتغال با محوریت دریا انجام می گیرد.
استاندار استقبال و حمایت در حوزه سرمایه گذاری اقتصادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی را ضروری دانست و یاد‌ آور شد: سیاست کشور و دولت در دراز مدت حضور دولتی نیست و باید با هدایت و حمایت به سمت بخش خصوصی سوق داده شود.
در این نشست فرمانداران رشت و انزلی، مدیران کل بنادر و دریانوردی و صنعت، معدن و تجارت استان و مدیران عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان و شرکت کشتیرانی خزر حضور داشتند

Share