مدیر شهرسازی و معماری گیلان خبر داد:

سامانه طرح‌های جامع عمرانی و تفصیلی شهرهای گیلان راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر شهرسازی و معماری گیلان گفت: سامانه طرح‌های جامع عمرانی و تفصیلی شهرهای گیلان راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر شهرسازی و معماری گیلان گفت: سامانه طرح‌های جامع عمرانی و تفصیلی شهرهای گی۱۳۹۳۱۰۰۵۰۰۳۰۲۱۹۱۵۴۳۶۶۹۹۳.pngلان راه‌اندازی شد.

خدیجه انشاء ظهر امروز در نشست شهرسازی گیلان با بیان اینکه سامانه آرشیو دیجیتال طرح‌های توسعه و عمران  راه اندازی شد، اظهار داشت: این سامانه هم اکنون دسترسی به آن از طریق اینترنت امکان پذیر است.

وی افزود: این سایت محتوی مجموعه گزارش‌ها و نقشه‌های طرح‌های توسعه و عمران مصوب تا سال ۱۳۹۰ بوده و امکانات آن شامل جستجوی ساده و پیشرفته، مشاهده گزارش ها، نقشه‌ها و امکان چاپ است.

مدیر شهرسازی و معماری گیلان گفت: طرح‌های توسعه و عمران جامع و تفصیلی به عنوان اسناد مهم در برنامه‌ریزی و مدیریت شهری با هدف فراهم شدن موازین اجرایی و قانونی توسعه موزون و هماهنگ کالبدی مطرح است.

انشاء خاطرنشان کرد: طرح توسعه و عمران جامع و تفصیلی به عنوان طرح بلند مدتی است که در آن نحوه استفاده از اراضی و منطقه بندی مربوط به حوزه های مختلف، خطوط کلی ارتباطی، نیازمندی های عمومی  با اولویت‌های مربوط به آن ها تعیین می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این سایت و بهره‌مندی از امکانات و قابلیت های آن می‌توانند به سایت archive.mrud.ir مراجعه کنند و با ورود نام کاربری و رمز عبور به صورت mrud وارد سامانه شوند./تسنیم

Share