رهبری املشی در نشست شوراهای اسلامی و بخش شهرستان رودسر

رودسر بی مشکل ترین شهرستان در کشور است،مشکل زیادی با شوراها ندارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد مهدی رهبری افزود : شهرستان رودسر بی مشکل ترین شهرستان در کشور است و شوراهایش هم از مشکلات کمی برخوردار هستند که باز هم انتظار می رود کمک رسانی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد مهدی رهبری در نشست شوراهای اسلامی و بخش شهرستان رودسر گفت : در شهرستان های رودسر و املش در مواجهه با بسیاری از نمایندگان مشکل زیادی با شوراها ندارم ، بسیاری از نمایندگان موضع گیری زیادی بر علیه شوراها دارند.
وی افزود : شهرستان رودسر بی مشکل ترین شهرستان در کشور است و شوراهایش هم از مشکلات کمی برخوردار هستند که باز هم انتظار می رود کمک رسانی شود.
IMG_0851-316x222رهبری املشی تصریح کرد: شوراها براساس قرآن و نظام ما باید دارای صفات برجسته ای باشند که به شخصه خود را در مقام این همه صفات نمی بینم.
وی با بیان این مطلب که شوراها در قانون اساسی یک امر شناخته شده و برگشت ناپذیر است گفت :چه بخواهیم و چه نخواهیم وجود دارد و باید با این واقعیت کار کنیم.
نماینده مردم رودسر و املش در این نشست اظهار داشت : قانون اساسی در ۷ اصل خصوصیات شوراییان را مورد مباحثه قرار داده است و این خصوصیات اگر انجام شود دیگر هیچ مشکلی در شورا نخواهیم داشت.
رهبری املشی با اشاره به این مطلب گفت :ما باید به تدریج به مقام شورایی که از مردم وکالت دارند برسیم و برای آنان خدمت کنیم و وجودی باشیم که برای مردم نافع است نه آنکه از منابع استفاده نماییم.
وی اظهارداشت: همه مسائل و مشکلات با پول حل نمی شود و مسئولین اجرایی همراه با شوراییان باید بفکر ابتکار و خلاقیت و درآمدزایی باشند و ما باید در حد توان نظام متوقع باشیم .
رهبری املشی اشاره کرد شهرستان رودسر از مواهب طبیعی بسیاری برخوردار است و باید از این مواهب به نفع مردم و در جهت اشتغال و درآمدزایی استفاده بهینه کرد.
نماینده مردم رودسر و املش انتظار خود را از شوراییان ابتکار و خلاقیت دانست و افزود : در مدیریت جامع شهری بدنبال آین راه حل باشیم و از هر گونه کمکی دریغ نخواهم کرد .
وی خطاب به شهرداری های کم درآمد گفت ما هر چه از دستمان برآید در قانون گذاری کمک خواهیم کرد تا شهرداری های کم توان توانمند شوند.
نماینده مردم رودسر و املش در پایان با اشاره به زمینهای بنیاد علوی اظهار داشت : تغییر کاربری برای این زمینها باید برای مردم سود داشته باشد اگر سودی نداشته باشد صرفه ای برای مردم ندارد و کاری نکرده ایم./رصد رودسر

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share