روابط عمومی محیط زیست گیلان روابط عمومی برتر این سازمان در کشور شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان به عنوان روابط عمومی برتر در بین ادارات حفاظت محیط زیست استان های کشور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان به عنوان روابط عمومی برتر در بین ادارات حفاظت محیط زیست استان های کشور انتخاب شد.IMG_8325

در نشست سالیانه روابط عمومی های سازمان حفاظت محیط زیست کشور که به مناسبت آغاز هفته روابط عمومی در استان البرز برگزار شد ، اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان به عنوان روابط عمومی برتر در بین روابط عمومی های سازمان حفاظت محیط زیست استان ها در کل کشور انتخاب و از محمد علی صدیق عربانی مدیر این روابط عمومی تقدیر به عمل آمد.

این انتخاب بر اساس عملکرد روابط عمومی ها با توجه به شاخص های سازمان حفاظت محیط زیست صورت گرفته است .
در نشست سالیانه روابط عمومی ها که با هدف هم افزایی ، تشریک مساعی و بررسی نقاط قوت و ضعف در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی و نیز تقویت هر چه بیشتر بنیان و ساختار ادارت روابط عمومی ادرات کل حفاظت محیط زیست استان های کشور برگزار می شود دکتر مهناز مظاهری معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست و مدیرکل روابط عمومی سازمان و برخی دیگر از مسئولان سازمانی حضور داشتند. سخنران مدعو این مراسم دکتر کاظمی دینان از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی در کشور بودند که در زمینه مثبت اندیشی در دروابط عمومی سخنرانی کردند.

لوح

Share