نایب رئیس اول اتاق بازرگانی و صنعت آستراخان روسیه

روابط توسعه ایران و روسیه استراتژیک و ایران شریک خوبی برای روسیه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تاتیانا شاکیوا روابط روسیه با ایران را راهبردی خواند و گفت: ایران نه تنها همسایه، بلکه یکی از شرکای مهم برای توسعه است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تاتیانا شاکیوا پیش در پانزدهمین اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر اظهار کرد: برای ارتباطات ارزش زیادی قایل هستیم و تعمیق این ارتباطات بسیار مهم است.

photo_2015-04-30_11-04-03وی افزود: بر این باور هستیم که لازم است تبادل اطلاعات هر چه بیشتر صورت گیرد و خوشحالیم که تعداد اتاق‌های بازرگانی افزایش می‌یابد.

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی و صنعت آستراخان روسیه گفت: روابط توسعه ایران و روسیه استراتژیک است و ایران شریک خوبی برای روسیه محسوب می‌شود.

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی و صنعت آستراخان تبادل اطلاعات را نیاز اصلی هر کشور دانست و ادامه داد: بسیار خوشحال هستیم که تعداد اتاق‌های بازرگانی شمال غرب، روسیه، سیبری و… به جمع ما پیوسته‌اند.

وی با بیان اینکه شورای مذکور ابتکار عمل اتاق بازرگانی آستراخان و گیلان از ۱۵ سال گذشته است، خاطرنشان کرد: خرسندیم که امروز کار ما ادامه کرده است.

شاکیوا، روابط روسیه با ایران را راهبردی خواند و گفت: ایران نه تنها همسایه، بلکه یکی از شرکای مهم برای توسعه است.

وی یادآور شد: در خرید و فروش خودرو، محصولات غذایی و نفتی، انرژی و… اطمینان می‌دهم کار مشترک ما با ایران در آینده ادامه دارد که این امر در روابط تجاری ما تاثیر دارد./فارس

Share