اگر با هم باشیم کاراته از آن ماست

رهنما:تمام بد خواهان کاراته بدانند ما دیگر هیچ اختلافی در کاراته گیلان نداریم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر کل اداره ورزش وجوانان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود افزود :تمام بد خواهان کاراته بدانند ما دیگر هیچ اختلافی در کاراته گیلان نداریم و فقط به دنبال گرفتن حق خود در کاراته کشور هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز مراسم استقبال از قهرمانان کاراته آسیا که موفق به کسب مدال برنز باشگاههای آسیا در تاشکند شده بودند با حضور مدیر کل ورزش وجوانان گیلان, مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و  جمعی از پیشکسوتان. قهرمانان و بزرگان ورزش و کاراته گیلان برگزار شد.photo_2015-05-05_01-23-47

مسعود رهنما با انتقاد از رییس هیات کاراته به دلیل برگزاری ضعیف مراسم استقبال از قهرمانان سوم آسیا در رشت گفت :چرا مسئولین از طرف رییس هیات کاراته به این مراسم دعوت نشده اند این مراسم به هیچ وجه در شان قهرمانان ما نبود.

مدیر کل اداره ورزش وجوانان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود افزود :تمام بد خواهان کاراته بدانند ما دیگر هیچ اختلافی در کاراته گیلان نداریم و فقط به دنبال گرفتن حق خود در کاراته کشور هستیم.

وی با بیان این که گیلان بیشترین سهم را در کاراته کشور دارد تصریح کرد:با قهرمانی جهان نشان دادیم که توانایی های ما بیشتر از آن چیزی است که دوستان می پندارند.هم اکنون ۲۵ درصد موفقییت کاراته ایران از آن ماست که این مسئله قابل انکار نیست.

سرمربی پیشین تیم ملی کاراته ایران موفقیت کاراته کاران گیلانی در مسابقات تاشکند را زنگ خطر برای کاراته ایران دانست و گفت :آقایان باید این هشدار را جدی بگیرند، اگر با هم باشیم کاراته از آن ماست ما در این راه نیاز به همدلی و حمایت از یکدیگر داریم.

به گزارش دیارمیرزا تیم کاراته باشکاه ملوان بندر انزلی توانست در رقابتهای باشگاه آسیا در تاشکند ازبکستان با غلبه بر حریفان و تنها یک شکست در مقابل ازبکستان به مقام سومی مسابقات دست یابد.

Share