قشلاقی خبرداد:

راه اندازی شعبه سیار تعزیرات حکومتی در یکی از محله‌های پرتردد رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: سال ۹۴، سال حضور بیشتر و موثرتر تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: سال ۹۴، سال حضور بیشتر و موثرتر تعزیرات حکومتی۴۳۱۷۰ در برخورد با متخلفین است.

رضا قشلاقی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و  ۲۶۲ فقره پرونده تخلفاتی در شعب تعزیرات حکومتی گیلان مورد رسیدگی قرار گرفت.

 وی افزود:برای متخلفین، مجازات‌های قانونی از جمله محکومیت پرداخت ۲۹۸ میلیارد و ۷۳۷ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۲۹۴ ریال جزای نقدی در نظر گرفته شد.

 قشلاقی از جمله برنامه‌های سال ۹۴ را تشدید گشت‌های مشترک نظارتی در راستای سیاست حمایت قضایی از دستگاه‌های نظارتی استان اعلام کرد و افزود:در همین راستا از ابتدای سال جاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه را  تعداد هزار و ۱۸۶ واحد مورد بازرسی مشترک با اداراتی مانند صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، دامپزشکی، نیروی انتظامی، استاندارد و اتاق اصناف صورت گرفت و این همکاری تا پایان سال با قطعیت ادامه خواهد داشت.

قشلاقی در پایان اظهار کرد: بمنظور سهولت دسترسی شهروندان مرکز استان به تعزیرات حکومتی و همچنین تسریع در رسیدگی به شکایات همشهریان،با همکاری شهرداری کلانشهر رشت در آینده‌ای نزدیک اقدام به راه اندازی شعبه سیار تعزیرات حکومتی در یکی از محله‌های پرتردد رشت خواهد کرد./ایسنا

Share