فرماندار رودسر:

راه‌اندازی کارخانه کمپوست رودسر حرکتی انقلابی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار رودسر گفت: فرهنگ‌سازی، در امر تفکیک زباله می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار رودسر گفت: فرهنگ‌سازی، در امر تفکیک زباله می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

kompostbojnordامیر جانبازی فرماندار شهرستان رودسر در جلسه کمیته پسماند شهرستان رودسر با بیان اینکه راه‌اندازی کارخانه کمپوست رودسر حرکتی انقلابی بوده است، اظهار کرد: باید بخشداران و به ویژه شهرداران بحث تفکیک زباله در سطح بخش و شهر را جدی‌تر گرفته و با همت و تلاش تمامی دست‌اندرکاران تا پایان سال شاهد اجرای کامل طرح تفکیک زباله از مبدا باشیم.

وی در ادامه افزود: فرهنگ‌سازی،در امر تفکیک زباله می‌تواند نقش موثری داشته باشد، آموزش، نصب بنر و همچنین ایجاد باجه‌های دریافت زباله خشک در سطح شهرها و روستاها می‌تواند کمک شایانی به این مقوله باشد.

فرماندار رودسر درخصوص ساماندهی زباله‌های بیمارستانی شهرستان تاکید کرد و از مسئولین بهداشتی شهرستانی خواست تا با پیگیری جدی‌تر مشکل تصفیه آب بیمارستان را حل کنند .

امیر جانبازی رودسری تصریح کرد: با راه‌اندازی کارخانه کمپوست و همچنین اجرای طرح تفکیک، دیگر نباید شاهد انباشت زباله در مسیرهای اصلی و فرعی در سطح شهرستان باشیم .

تفکیک زباله در شهر رودسر و کلاچای در حال اجرا و در شهرهای رحیم‌آباد، واجارگاه و چابکسر نیز در دست آموزش و اقدام است./ایسنا

Share