دومین یادواره شهدای گمنام در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با حلول ماه رجب المرجب دومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد لاهیجان در مسجد دانشگاه برگزار شد. این مراسم باشکوه که با حضور کردرستمی رئیس، اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان، دانشجویان واحد لاهیجان، مسئولین ادارات، نهادها و ارگانها، رؤسای واحدهای دانشگاههای آزاد استان گیلان، خانواده معظم شهدا و جمع […]

۹۸kdocrw به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با حلول ماه رجب المرجب دومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد لاهیجان در مسجد دانشگاه برگزار شد.
این مراسم باشکوه که با حضور کردرستمی رئیس، اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان، دانشجویان واحد لاهیجان، مسئولین ادارات، نهادها و ارگانها، رؤسای واحدهای دانشگاههای آزاد استان گیلان، خانواده معظم شهدا و جمع کثیری از مردم شهیدپرور برگزار گردید.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه شهر کومله در سخنانی به تبیین جایگاه و مقام شهید پرداخت و با ذکر آیات و روایاتی در همین خصوص، شهدا را مایه عزت و سربلندی نظام دانست.
وی از تلاشهای مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان و همچنین دانشجویان غیرتمند این واحد بخصوص دانشجویان بسیجی و هیأت دانشجویی، که جهت برپایی این برنامه با شکوه به صورت شبانه روزی تلاش نمودند، تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه مراسم نیز مداح مشهور کشوری حاج حسین هوشیار به ذکر مداحی و مصائب اهل بیت (علیهم السلام) پرداخت.
لازم به ذکر است واحد لاهیجان افتخار میزبانی دو شهید والامقام گمنام را دارا بوده و یادمان این شهدا نیز دهه فجر سال گذشته با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید.

Share