فرمانده انتظامی شهرستان رودسر خبر داد:

دستگیری قاتل فراری پس از ۴ سال در رودسر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،قاتل فراری زن ۳۸ ساله پس از ۴ سال توسط پلیس آگاهی شهرستان رودسر دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،قاتل فراری زن ۳۸ ساله پس از ۴ سال توسط پلیس آگاهی شهرستان رودسر دستگیر شد.دستگیری

املش ما نوشت:سرهنگ پایمرد فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در تشریح این خبر گفت : در پی قتل زن جوان در اواخر بهمن ماه سال ۹۰ در روستای میرک محله از توابع شهرستان رودسر که توسط شخص یا اشخاصی خفه شده بود پرونده بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ پایمرد افزود : ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان بعد از یک سری تحقیقات گسترده میدانی مظنون بنام”ع . م ” متولد ۱۳۴۴ روز گذشته شناسایی و پس از دستگیری به آگاهی دلالت دادند .
وی تصریح کرد : متهم ابندا شدیدا منکر قضیه شده ولی در بازجویی های فنی و پلیس به عمل آمده و مواجهه شدن با دلایل و مستندات لب به اعتراف گشود و معترف گردید و انگیزه قتل را چنین بیان کرد که در روز حادثه مقتوله را در روستای مذکور در مسیر روستای زیاز محله به منزلش مشاهده نمودم و از بابت طلبی که در خصوص فروش زمین از وی داشتم درخواست نمودم که در جواب گفت من پولی ندارم و درخواست عمل منافی عفت از من نمود و بنده نیز قبول کردم و بعد از آن اعلام داشت که حالا دیگر هیچ طلبی از من ندارید و در صورت درخواست پول آبروی شما را نزد خانواده ات میبرم و پس از مشاجره با وی با استفاده از روسری وی گردنش را فشار دادم تا پس از دو دقیقه روی زمین افتاد و با چوب یک ضربه به سرش زدم و از محل متواری شدم .
سرهنگ پایمرد تصریح کرد : متهم پس از بازسازی صحنه قتل بهمراه پرونده به دادسرای رودسر اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد./

Share