فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری جوان ۲۰ ساله ای در رشت که خود را مامور قلابی جا می‌زد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی رشت از دستگیری و زندانی شدن یک مامور قلابی انتظامی در تعقیب و گریز پلیسی در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی رشت از دستگیری و زندانی شدن یک مامور قلابی انتظامی درdastgir19000381_PhotoA تعقیب و گریز پلیسی در این شهر خبر داد.

رحیم شعبانی عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان در تشریح دستگیری مامور قلابی اظهار کرد: فردی ۲۰ ساله خود را به عنوان مامور انتظامی معرفی و با اقدام‌های غیر قابل قبول زمینه آزردگی مردم را فراهم می‌کرد.

وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی موجب انجام عملیات پلیسی برای دستگیری این مامور قلابی شده است، تصریح کرد: ماموران کلانتری ۲۲ رشت موضوع مذکور را به صورت نامحسوس مورد بررسی و پیگیری قرار دادند.

شعبانی با بیان اینکه مامور قلابی در یکی از خیابان‌ها در حال تردد بود، گفت: ماموران انتظامی با احتیاط کامل به طرف او رفتند و زمانی که از وی تقاضای مدارک شناسایی کردند با مقاومت و سپس فرارش مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه فرد مدکور در تعقیب و گریز پلیسی در داخل کوچه‌ای بن‌بست دستگیر شد، یادآور شد: از این شخص یک افشانه دفاع شخصی کشف شده است.

شعبانی با تصریح بر اینکه این متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون ریالی راهی زندان شد، خاطرنشان کرد: تعدادی از شهروندان برای طرح شکایت به فرماندهی انتظامی رشت مراجعه کردند و اکنون پرونده این شهروندان در حال بررسی است.

وی در ادامه گزارش مردمی مبنی بر رفتار و تردد مشکوک سه نفر در منزلی واقع در بخش خمام را موجب پیگیری موضوع از طرف پلیس عنوان کرد.

فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اینکه ماموران در بررسی‌های خود به سوابق سرقت متهمان مذکور پی بردند، تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های غیرمحسوس خود از اختفای لوازم و قطعات داخلی خودرو در منزل مربوطه آگاه شدند.

وی ادامه داد: ماموران با کسب مجوز قضایی و رعایت قوانین ورود به منزل، از محل اختفای متهمان یک کف‌پوش، چهار عدد درب خودرو و قطعات دیگر از خودروی پراید را کشف و دو نفر که در منزل حضور داشتند را دستگیر کردند.

شعبانی با بیان اینکه ماموران همدست دیگر دو سارق مذکور را در عملیاتی دیگر دستگیر کردند و تحویل مراجع قضایی دادند، خاطرنشان کرد: لوازم کشف شده در این منزل مسکونی مربوط به یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در اسفند سال ۱۳۹۳ بود.

وی در پایان از مردم شهرستان رشت خواست در صورت آگاهی از تردد افراد مشکوک در نقاط خاص، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./فارس

Share