رییس شورای شهر انزلی تاکید کرد: مشارکت سرمایه گذار در پروژه های بزرگ شهری

در طرح میدان مرکزی انزلی از مردم نظرسنجی می‌کنیم/انتقال شنبه بازار انزلی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس شورای شهر بندر انزلی عنوان کرد: هدف اصلی ما اتمام پروژه های نیمه تمام در سال جاری است و یکی از برنامه هایی که بسیار برای ما حایز اهمیت است ، بحث مشارکت سرمایه گذار در پروژه های بزرگ شهری است .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس شورای شهر بندر انزلی، رضا بدیعی فر در نشست مطبوعاتی یه سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی , بدیعی فر در ابتدا عنوان کرد: هدف اصلی ما اتمام پروژه های نیمه تمام در سال جاری است و یکی از برنامه هایی که بسیار برای ما badieifar_0280حایز اهمیت است ، بحث مشارکت سرمایه گذار در پروژه های بزرگ شهری است .
رییس شورای شهر بندر انزلی اظهارات خود را در راستای حضور سرمایه گذار اینگونه ادامه داد : متاسفانه نگاه منفی نسبت به سرمایه گذار پیدا می شود ، شخص سرمایه گذار باید احساس امنیت در سرمایه گذاری داشته باشد . در همین خصوص جناب شهردار جلسه ای با معاونت عمرانی استانداری داشته اند که محور اصلی آن جلسه، سرمایه گذاری بانک پاسارگاد در جزیره ی طالقانی بود که این موضوع اگر تحقق یاید باعث ایجاد دو هزار شغل خواهد شد .
بدیعی فر از انتقال بازار شهر خبر داد و گفت : شنبه بازار شهر را از مکان فعلی به اداره قند و شکر سابق انتقال می دهیم تا در کنترل ترافیک شهر کمک بزرگی شود .
وی در خصوص وضعیت میدان مرکزی انزلی اظهار داشت : طرح های مختلفی داده شد که دو طرح بسیار قابل توجه بودند که طرح اول عرشه کشتی بود و دومین طرح شبیه برج ایفل و آزادی بود اما مشکلات فنی که وجود داشت اجازه ساخت داده نشدو به همین دلیل نظرسنجی خواهیم گذاشت تا طرحی که با رضایت و نظر مردم انتخاب می شود اجرایی شود .
عضو هیئت مدیره تیم فوتبال ملوان در پاسخ به سئوال خبرنگار دیارمیرزا در مورد وضعیت فصل جاری و آتی این باشگاه عنوان کرد: اتفاقاتی در بعضی از بازی ها افتاد که کمی ما را شوکه کرد ولی این را باید بگویم دنبال این هستیم ملوان را برای فصل بعد به یک ثبات برسانیم تا دیگر دغدغه مالی و فکری نداشته باشیم .
وی در مورد بودجه شهرداری بندر انزلی عنوان کرد : بودجه شهرداری ۴۱ میلیارد خواهد بود که ۲ میلیارد آن به بخش تملک دارایی است .
بدیعی فر در پایان با اشاره به انتقال ساختمان شهرداری گفت: این موضوع در برنامه ریزی های بلند مدت قرار گرفته که ساختمان شهرداری از مکان فعلی به کشتارگاه سابق ، در منطقه کلویر منتقل گردد و یک فرهنگ سرا نیز در آن ساختمان دایر شود.

 DSC_0279

 

Share