پیشنهاد مدیرعاملی ملوان را رسمی نمی دانم

درودگر:خودرا مدیون مردم عزیز انزلی می‌دانم اما اطمینان ندارم که رویه عوض شده باشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درودگر تصریح کرد: با توجه تجربه ای که دارم اطمینان صد در صد ندارم که رویه عوض شده باشد و مطمئن نیستم اینکار شدنی است یا که خیر . اما این را هم بگویم صحبت هایی با آقای اسکندری انجام داده ام ولی این پیشنهاد را رسمی نمی دانم چون هنوز مالک باشگاه ملوان به من پیشنهاد نداده است .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عصر دیروز مالک باشگاه ملوان ، سیروس محجوب جلسه ای را با هواداران و برخی خبرنگاران برگزار کرد و هدف گذاری های خود و سیاست گذاری های باشگاه را برای فصل جاری در جمع حاضرین عنوان نمود . یکی از صحبت هایی که توجه خبرنگار دیارمیرزا را به خود جلب کرد نکته ای در مورد چهار گزینه اصلی برای مدیر عاملی ملوان بود . با توجه به اینکه قرار بود صحبتی با صادق درودگر مدیر عامل پیشین ملوان صورت گیرد و وی به جمع ملوانی ها دوباره بازگردد مصاحبه ای با وی انجام دادیم :
b12y7wwnصادق درودگر در ابتدا درباره ی پیشنهاد موجود اظهار داشت : آقایان مرادی و اسکندری با من تماس گرفتن و عنوان کردند آقای محجوب خواستار نشست و جلسه ای با شماست و قرار شد امروز صبح بیایند با بنده صحبت کنند که چون محجوب نتوانست خود را به تهران برساند این جلسه کنسل شد و صحبت دیگری انجام نشد .
وی ادامه داد : به بنده گفتند برنامه شما چگونه است و من در جواب عنوان کردم ابتدا برنامه شما چیست؟! من باید بدانم می توانم با توجه به شرایط می توانم به تیم کمک کنم یا خیر اما این را هم بگویم هنوز کار عملی انجام نگرفته و فقط صحبت انجام شده است .
مدیر عامل پیشین ملوان گفت : ملوان را دوست دارم و اگر فکر کنم با توجه به شرایط نمی توانم به ملوان کمک کنم به ملوان نخواهم آمد و این را هم بگویم با توجه به شرایط موجود و دانسته های خود حضور خود را در ملوان مناسب برای آینده باشگاه نمی بینم مگر اینکه خلاف آن ثابت بشود .
وی تصریح کرد: با توجه تجربه ای که دارم اطمینان صد در صد ندارم که رویه عوض شده باشد و مطمئن نیستم اینکار شدنی است یا که خیر . اما این را هم بگویم صحبت هایی با آقای اسکندری انجام داده ام ولی این پیشنهاد را رسمی نمی دانم چون هنوز مالک باشگاه ملوان به من پیشنهاد نداده است .
صادق درودگر در پایان افزود : من خود را مدیون مردم عزیز انزلی و مردم خوب قائمشهر میدانم و بسیار از لطف هر دو سپاسگزارم .اکنون با اینکه قراردادم با باشگاه نساجی به پایان رسیده و هیچ قراردادی با نساجی ندارم ولی بدلیل اعتمادی که به مردم و آقای پرهام دارم و مسئولیتی که احساس میکنم کماکان دارم به کارم ادامه میدهم و شکایت خود را از مس پیگیری میکنم تا کارم به نتیجه برسد و نساجی و مردم قائمشهر حقشان پایمال نشود باید ببینیم خداوند و سرنوشت چه راهی را پیش روی من نساجی و ملوان قرار می دهد ولی با همه وجود هر دو تیم نساجی و ملوان را دوست دارم.

Share