منابع امنیتی عراق خبر دادند:

داعش برای حمله به کربلا آماده می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،داعش تلاش می‌کند با تصرف کردن منطقه النخیب در استان الانبار، آن را به پایگاهی برای حمله به کربلا تبدیل کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،داعش تلاش می‌کند با تصرف کردن منطقه النخیب در استان الانبار، آن را به پایداعش: پرچم خود را در لندن به اهتزاز در می آوریمگاهی برای حمله به کربلا تبدیل کند.

منابع امنیتی در عراق از تلاش گروه تروریستی داعش برای زمینه سازی حمله به شهر کربلا خبر دادند.

شبکه تلویزیونی العربیه به نقل از مسئولان امنیتی در استان کربلا از گزارش‌های اطلاعاتی درباره تلاش داعش برای برنامه ریزی حمله به این شهر خبر داد.

به گفته مسئولان امنیتی در استان کربلا، داعش تلاش می‌کند با تصرف کردن منطقه النخیب در استان الانبار، آن را به پایگاهی برای حمله به کربلا تبدیل کند.

نیروهای ارتش و نیروهای داوطلب مردمی عراق برای جلوگیری از اجرای این طرح داعش به منطقه النخیب اعزام و در این منطقه مستقر شدند.

النخیب در استان الانبار و در فاصله ۲۵۰ کیلومتری شهر کربلاء قرار دارد، اما تامین امنیت آن به فرماندهی «فرات اوسط» واگذار شد.

النخیب نزدیک مرزهای عربستان سعودی و اردن است و در آن شبکه بزرگراهی وجود دارد. فاصله این منطقه تا مرزهای عربستان کمتر از ۷۰ کیلومتر است./ابنا

Share