خودروی شخصی وزیر صنعت چیست؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قائم مقام وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: در وزارتخانه همه از خودروهای داخلی استفاده می‌کنند و گواهی می‌دهند که ماشین شخصی وزیر صنعت، پراید است. مجتبی خسروتاج درخصوص تعدد عنوان‌های شغلی‌اش در وزارتخانه افزود: کار اصلی من به‌عنوان معاونت وزیر در امور بازرگانی است و قائم‌مقامی را به‌خاطر سابقه‌ام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قائم مقام وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: در وزارتخانه همه از خودروهای داخلی استفاده می‌کنند و گواهی می‌دهند که ماشین شخصی وزیر صنعت، پراید است.

۱۳۹۳۰۲۰۵۱۷۱۸۰۰۳۸۹۲۶۰۵۱۵۳مجتبی خسروتاج درخصوص تعدد عنوان‌های شغلی‌اش در وزارتخانه افزود: کار اصلی من به‌عنوان معاونت وزیر در امور بازرگانی است و قائم‌مقامی را به‌خاطر سابقه‌ام در وزارتخانه به من سپرده‌اند و درخصوص سخنگویی هم تازه شروع کرده‌ام.

وی اضافه کرد: در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت از میان جوانان هم مدیرانی بین سنین ۳۰ تا ۴۰ سال چه خانم و چه آقا داریم.

خسروتاج درباره رضایتمندی بخش تولید از وی گفت: اگر حقایق تولید واضح بود بخش تولید این رضایتمندی را داشت که با اطلاع رسانی به جامعه امیدواریم به این رضایت برسیم.

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: از سال گذشته از دوران رکود عبور کرده و به دوران رونق رسیده‌ایم که این برای تولید کشور خوب است.

وی تأکید کرد: بسیاری از مقدمات و زیرساخت‌ها که جنبه قانونی هم دارد می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع کند و تولید را در شاخصه رشد قرار دهد.

/تسنیم

Share