ندیمی از طرح جدید کمیسیون اقتصادی پرده برداشت

خبر خوش:شرط خدمت سربازی برای گرفتن گواهینامه رانندگی برداشته می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شرط خدمت سربازی برای اخذ گواهینامه رانندگی در کمیسیون برداشته شده و باید در صحن علنی مجلس مطرح و تصویب شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ایرج ندیمی از بررسی شرط گذراندن سربازی برای اخذ گواهینامه رانندگی در کمیسیون اقتصادی خبر داد و اظهار داشت: در این راستا پیشنهادی مطرح کردم تا موضوع انجام خدمت سربازی به عنوان شرط لازم اخذ گواهینامه برداشته شود زیرا طبق قوانین بیمه‌ای خساnadim_8021رت بیمه‌ای شخص ثالث مشمول افراد بدون گواهینامه نمی‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه هزاران نفر به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت، سربازی، نمی‌توانند گواهینامه رانندگی دریافت کنند، تصریح کرد: در این حالت بسیاری افراد مشمول بیمه شخص ثالث و پرداخت خسارت آن نشده و نمی‌توانند از مزیت‌های بیمه‌ای استفاده کنند به همین علت این پیشنهاد مطرح شد.

وی تاکید کرد: عملاً موتورسواران و رانندگان وسایل نقلیه بدون انجام خدمت سربازی می‌توانند گواهینامه رانندگی دریافت کنند و این موضوع در کمیسیون اقتصادی به تصویب رسیده و به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

/فارس

Share