واکنش سیروس محجوب به مزایده باشگاه پرسپولیس

حضورم در مزایده خرید باشگاه پرسپولیس شایعه است/نامی جز ملوان برایم بزرگ‌تر نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که ساعاتی به باز کردن پاکت‌های مربوط به مزایده سرخابی‌ها باقی نمانده است، مالک باشگاه ملوان حضورش در این مزایده برای خرید باشگاه پرسپولیس را به شدت تکذیب کرد.

mahjoob2811-600x400به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مالک باشگاه ملوان که به دنبال برنامه‌ریزی برای ساختن ملوان و پیشبرد برنامه‌های پیشرفتی این باشگاه است شایعه حضورش در مزایده برای خرید باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

 سیروس محجوب که با برنامه‌ریزی مدون به دنبال به سرانجام رساندن هدفش به همراه ملوان و حضور پر قدرت این تیم در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر و در نهایت حضور در لیگ قهرمانان آسیاست هر گونه حضوری در مزایده سرخابی‌ها را تکذیب کرد و در این باره گفته: ملوان نام بزرگی است و افتخار می‌کنم من به عنوان عضوی کوچک در این تیم به دنبال اعتلای نام ملوان به همراه هواداران آن هستم. نمی‌دانم شایعه حضورم در مزایده با چه هدفی شکل گرفته اما شخصا آن را تکذیب می‌کنم و این قول را به هواداران می‌دهم تا زمانی که ملوان را به قله‌های افتخار و موفقیت و قهرمانی نرسانم از این تیم نخواهم رفت.

وی در ادامه گفت: هیچ وقت از هدفی که در این تیم دارم دست نخواهم کشید و نامی جز ملوان برایم بزرگ‌تر نیست. علیرغم تمام مشکلاتی و حواشی‌ای که در این مسیر برای ما وجود دارد بدون توجه به آنها به اعتلای ملوان می‌اندیشیم و در این راه عشق هواداران ملوان را به هیچ چیز نخواهیم فروخت. من به شهر و استان خودم عشق می‌ورزم و مطمئنا اگر کاری از دستم بر آید ابتدا برای آن انجام خواهم داد و امیدوارم دوستان با ساخت چنین شایعه‌هایی به دنبال رسیدن به اهداف خود نباشند و بار دیگر تاکید می‌کنم هدف من در کنار هواداران ملوان ساختن تیمی با قدرت برای رسیدن به قله‌های افتخار و قهرمانی هست و خواهد بود.

/ورزش ۳

Share