با حضور تیم مدیریت شهری لاهیجان

جانمایی سنگ بنای باغ نارنج و کلنگ زنی دو پایانه مسافربری برون شهری در لاهیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آگشته گفت: در طراحی این باغ هیچ درختی قطع نشده یا قطع نخواهد شد، تمام طراحی این باغ نیز بر اساس شیب طبیعی و وضعیت موجود انجام گرفته است و از این حیث می توان ادعا نمود که باغ نارنج یکی از باغ های خاص منطقه و یا شمال کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سعید آگشته در مراسم جانمایی سنگ بنای باغ نارنج در سخنانی اظهار داشت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت مردم در تصمیم گیری ها اجتماعی و سیاسی است و یکی از تجلی این مشارکت ها وجود شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور می باشد.
IMG_1008آگشته افزود: تیم مدیریت شهری مقرر نمود است که در سال جاری و سالهای آتی از خود یادگاری هایی را جهت ارائه خدمات بیشتر و ارتقاء سطح زندگی شهروندی ایجاد نماید .

وی اذعان داشت: شهر زیبا و با قدمت لاهیجان دارای مواهب خدادادی فراوانی است، اما آنچه مصنوع است و از انسان به یادگار می ماند کم و محدود است.

شهردار لاهیجان با اشاره به پروژه باغ نارنج تصریح کرد: نامگذاری این باغ نیز بر اساس یک نظر سنجی و با مشارکت مردمی انتخاب گردیده و وجود درختانی نارنج که فضای این باغ را معطر می نماید مارا به سمت این انتخاب راهنمایی نمود.

آگشته گفت: در طراحی این باغ هیچ درختی قطع نشده یا قطع نخواهد شد، تمام طراحی این باغ نیز بر اساس شیب طبیعی و وضعیت موجود انجام گرفته است و از این حیث می توان ادعا نمود که باغ نارنج یکی از باغ های خاص منطقه و یا شمال کشور است.

وی در ادامه سخنان خود ابراز امیدواری نمود که این پروژه قبل از چهار ماه به پایان برسد و به شهروندان فهیم لاهیجان تقدیم شود.

شهردار لاهیجان در پایان سخنان خود با توضیحاتی در خصوص باغ نارنج تشریح کرد: منزل قدیمی که در این باغ وجود دارد پس از ترمیم به عنوان یک مرکز فرهنگی محلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، المان های سبز در این باغ استفاده می شود، دو حوضچه مصنوعی، یک آبشار بزرگ و یک روان آب (جوی) مصنوعی نیز در این باغ ایجاد خواهد شد.

در ادامه این مراسم سید رضی فلاح چای عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان در سخنانی گفت: با توجه مصادف شدن ولادت امام محمد تقی (ع) و روز شوراها، امروز را به فال نیک گرفته و امیدواریم که تیم مدیریت شهری با همدلی و تلاش صادقانه ای که دارند این پروژه را به صاحبان اصلی خود که شهروندان می باشند، هر چه زودتر تقدیم نمایند.

IMG_1098فلاح چای در پایان سخنان خود اظهار داشت: با همت اعضای شورای اسلامی شهر دوره های پیشین و دوره چهارم و شهردار لاهیجان این باغ برای بهره برداری شهروندان حفظ گردیده و امروز به لطف خداوند و نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد آن هستیم که سنگ بنای آن جا نمایی شده است.

فرشید فقیه شجاعی عضو دیگر شورا نیز در سخنانی اذعان داشت: باغ نارنج با توانایی و تجربه شهردار لاهیجان طراحی و مراحل آماده سازی آن انجام می گیرد.

فقیه شجاعی با ارائه گزارش از پروژه های در حال احداث تیم مدیریت شهری در لاهیجان تشریح کرد: رویکرد تیم مدیریت شهری در سال جاری این است که با تبدیل نمودن شهر به یک کارگاه عمرانی، خدمات شایسته ای را به شهروندان ارائه نماید که از این دست پروژه هایی چون باغ بهار نارنج، روکش آسفالت با دستگاه های سنگین در نقاط مختلف شهر، احداث ایستگاه تفریحی و ترمینال برون شهری تاکسیرانی خطوط شمال شهرستان در جنب میدان گیل، احداث ترمینال برون شهری تاکسیرانی خطوط جنوب شهرستان جنب مجتمع نسیم، روکش آسفالت و ترمیم معابر با دستگاه های سبک و … می توان اشاره داشت.

در پایان این مراسم تیم مدیریت شهری پس از جانمایی سنگ بنای باغ نارنج، دو پروژه احداث ترمینال برون شهری تاکسیرانی خطوط جنوب و شمال را مورد افتتاح قرار دادند.

Share