در نشست مطالبه گري دانشجويي پيرامون مشكلات شهر رشت عنوان شد

ثابت قدم:شهرداری پاتوق سیاسی نیست/ دانشجویان اتاق فکر مدیریت شهری هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت تصریح نمود:شهرداری یک پاتوق سیاسی نیست بلکه مرکز خدمات رسان برای انجام فعالیت های مختلف فرهنگی ، عمرانی و خدمات شهری و … می باشد که می بایست تمامی تلاش خویش را در این خصوص بکار بندد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست مطالبه گری دانشجویی پیرامون مشکلات شهر رشت با حضور شهردار رشت و رسولی عضو شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.
ddsدر این نشست شهردار رشت به برخورد با منافع فردی تاکید نمود و گفت : مجموعه شهرداری در جهت تامین منافع عمومی تلاش می نمایند و قطعاً در هر جایی که خلاف این امر مشاهده گردد برخورد خواهیم نمود.
ثابت قدم دانشجویان را به عنوان اتاق فکری عنوان نمود که می توانند در تمامی زمینه های از حضور و نظرات آنان بهره مند شد.
وی تصریح نمود:شهرداری یک پاتوق سیاسی نیست بلکه مرکز خدمات رسان برای انجام فعالیت های مختلف فرهنگی ، عمرانی و خدمات شهری و … می باشد که می بایست تمامی تلاش خویش را در این خصوص بکار بندد.
در ادامه رسولی عضو شورای اسلامی شهر نیز یکی از فعالیت های شهرداری را پیدانمودن استعدادها بر شمرد و گفت : قطعاً اگر در هر سیستمی نیروهای متخصص شناسایی شود خروجی مناسبی حاصل می شود و از اتلاف زمان جلوگیری به عمل خواهد آمد.
رسولی به ثبات مدیریتی به عنوان یک اصل اشاره نمود و گفت:پایداری مدیریت در شهر می تواند زمینه های بیشتر ارتقای کیفیت را رقم بزند .
در ادامه هر یک از دانشجویان به بیان مطالبات خویش از شهرداری در راستای کاهش مشکلات شهری پرداختند.
dds1

Share