باید اتوبوسراني و تاكسيراني در تعامل با يكديگر عمل نمايند

ثابت قدم:سازمان تاکسیرانی رشت تا به امروز یک مدیر درد کشیده نداشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ثابت قدم رانندگان تاکسی را به عنوان بلندگوهای سیار این شهر عنوان نمود و افزود: با تشکیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بسیاری از مشکلات حل شده است اما چیزی که این سازمان از آن رنج می برد عدم ثبات مدیریتی می باشد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به منظور بررسی مسائل و مشکلات رانندگان تاکسی و همچنین معضلات حمل و نقل درون شهری نشستی با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رشت برگزار شد.
nbraمحمدعلی ثابت قدم شهردار رشت در این مراسم گفت: با پیاده حرکت کردن در قسمت های مختلف این شهر توانستم با مشکلات این قشر زحمتکش آشنا شوم و یاد بگیرم مردمی که مشکل دارند و صادقانه زحمت می کشند چه دردی دارند و این موضوع چه آسیبی برای سایر شهروندان به همراه دارد .

دکتر سید محمد علی ثابت قدم رانندگان تاکسی را به عنوان بلندگوهای سیار این شهر عنوان نمود و افزود: با تشکیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بسیاری از مشکلات حل شده است اما چیزی که این سازمان از آن رنج می برد عدم ثبات مدیریتی می باشد و تغییر مدیریتی یعنی نداشتن یک رویه مناسب در سازمان و تغییرات مدیرعاملان سازمان تاکسیرانی در طول ۴ سال گذشته نشان می دهد که تا به امروز این سازمان یک مدیر درد کشیده و آگاه به این قشر زحمتکش نداشته است .
شهردار رشت در ادامه خواستار همراهی رانندگان تاکسی شد و افزود:علاوه بر اینکه ما نیز مکلفیم برخی مسایل رفاهی شما عزیزان را پی گیری نماییم خواستار همراهی صمیمانه شما رانندگان نیز می باشیم.
شهردار رشت تصریح نمود : انشاء الله بتوانیم سرعت را در سازمان تاکسیرانی جاری نماییم و با نگاه عینی تری از تجربیات سایر شهرها به منظور بهبود عملکرد سازمان استفاده نماییم تا مردم متضرر نشوند .
ثابت قدم افزود :با اتفاقاتی که در حوزه طرح ترافیک رشت می افتد در محدوده طرح ها ورود کنیم و مشکلات را کاهش دهیم و در مقوله حمل و نقل عمومی سازمانی ایجاد نماییم که رقیب یکدیگر نباشند و اتوبوسرانی و تاکسیرانی در تعامل با یکدیگر عمل نمایند که با اصلاح ساختار سازمانی امیدواریم شاهد این مهم باشیم.

Share