فرماندار املش

تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی از اولویت های سال ۹۴ می باشند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار املش در خصوص اماکن ورزشی این شهرستان گفت :در سال ۹۴ اولویت کاری بر تکمیل سالن ها و اماکن ورزشی نیمه تمام است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به همراه مهدی جعفری فرماندار املش، اسدلله تاباری رئیس اداره ورزش و جوانان املش و دیگر مسئولان از چند پروژه نیمه تمام شهرستان املش بازدید کردند.

dw615ouzدراین بازدید مهدی جعفری فرماندار املش در خصوص اماکن ورزشی این شهرستان گفت :در سال ۹۴ اولویت کاری بر تکمیل سالن ها و اماکن ورزشی نیمه تمام است و  زیر سازی زمین فوتبال چمن خرشتم نیز در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ورزش پذیری و ایجاد زمینه های نشاط اجتماعی باید در برنامه های عمرانی اداره ورزش و جوانان قرار گیرد.
وی گفت: با توجه به روستایی بودن اغلب ساکنین این منطقه توجه به ورزش روستایی وراه اندازی خانه های ورزش روستایی با همکاری دهیاری وشورای روستاها را مورد تاکید قرارداد.
درادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار املش وسایر مسئولین شهرستانی از ۱۰ پروژه عمرانی از جمله سالن های ورزشی شهدای رانکوه، مجموعه ورزشی پارک کیارود رانکوه و همچنین از زمین چمن فوتبال خرشتم بازدید کردند و از نزدیک روند کاری و پیشرفت این پروژه را مشاهده کردند.
در این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان قول دادند تا با همکاری و تلاش فرماندار شهرستان هر چه سریعتر با جذب اعتبار مشکلات بودجه این سالن ها را برطرف خواهند کرد و زمین چمن فوتبال خرشتم بازسازی و زیر سازی شود تا مجموعه های ورزشی زودتر در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.
۶o6bt2cd c2qduex2  ofik7vny

Share