ثابت قدم خبر داد:راه اندازي ايستگاه آتش نشاني مسكن مهر رشت

تعهدات اخلاقی ما بر این است که با تامین منابع مالی،مشکلات مسکن مهر مرتفع شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ثابت قدم اظهار داشت: تعهدات اخلاقی ما بر این است که با تامین منابع مالی، مشکلات مسکن مهر در بازه زمانی تعریف شده مرتفع گردد چرا که قطعا رسیدگی به مناطق کم برخوردار تر ، اصل اساسی در توزیع عادلانه امکانات و تحقق عدالت شهروندی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت با اعضای هیئت مدیره مسکن مهر دیدار کرد.

IMG_0146در این جلسه دکتر محمد علی ثابت قدم شهردار رشت با تاکید بر تعامل و برگزاری نشست های مستمر شهردار منطقه پنج با عوامل ذی مدخل در شهرداری، گفت: مهمترین امر در بحث مسکن مهر رعایت ظرفیتی شهر و شهروند است و جزئیات این مسئله نیز باید در طی جلسات آتی مورد بحث قرار گیرد.

وی در همین خصوص ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری خود را مکلف به ارائه خدمات به شهروندان می داند و راه اندازی شهرداری ناحیه در مسکن مهر نیز یکی از مصادیق این تعهدات است.
شهردار رشت از راه اندازی ایستگاه آتش نشانی مسکن مهر به عنوان یکی از برنامه های قطعی و والویت دار نام برد و تاکید کرد: در مباحث مدنی، شهر محل درآمد و هزینه است و اگر به دنبال کیفیت خدمات هستیم باید هزینه ها متناسب با درآمدها باشند.
ثابت قدم اظهار داشت: تعهدات اخلاقی ما بر این است که با تامین منابع مالی، مشکلات مسکن مهر در بازه زمانی تعریف شده مرتفع گردد چرا که قطعا رسیدگی به مناطق کم برخوردار تر ، اصل اساسی در توزیع عادلانه امکانات و تحقق عدالت شهروندی است.
وی اظهار امیدواری کرد در ازای انجام فعالیت ها، تعاملات حداکثری با شهروندان به دست آوریم. شهردار رشت همچنین با اشاره به برخی از موانع و مشکلات در توسعه شهری عنوان داشت: نوع فعالیت ها و عملکرد شهرداری به گونه ای است که در ارتباط تنگاتنگ با شهروندان است و حفظ روند مثبت توسعه ، نیازمند جلب رضایت و مشارکت آنان است  و تمام تلاش ما در مسکن مهر حل موضوعات مربوط به ترافیک، حمل و نقل عمومی و ساماندهی ایستگاه های اتوبوس در نقاط مختلف می باشد.

شهردار رشت در خاتمه ،همکاری همه دستکاه های ذی ربط در رفع مشکلات شهری به طور عام و مشکلات مسکن مهر به طور خاص، خواستار شد.

Share