شب گذشته اتفاق افتاد:

تصادف و واژگونی شدید خودرو در خیابان رسالت رشت+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۲۲:۲۲ شب روز گذشته ۱۶ اردیبهشت ۹۴ مبنی برتصادف و واژگونی یکدستگاه خودروی سواری، بیدرنگ سید حسین نظری مسوول یکی از واحدهای ستاد فرماندهی یکدستگاه خودرو از ایستگاه ۳ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در خیابان رسالت، جنب مدرسه اروند رود اعزام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۲۲:۲۲ شب روز گذشته ۱۶ اردیبهشت ۹۴ مبنی برتصادف و واژگونی یکدستگاه خودروی سواری، سید حسین نظری مسوول یکی از واحدهای ستاد فرماندهی یکدستگاه خوindex46464درو از ایستگاه ۳ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در خیابان رسالت، جنب مدرسه اروند رود اعزام کرد.

احمد احمد نیا مسوول تیم اعزامی در باره این ماموریت ابراز داشت: به محض رسیدن به محل حادثه با یکدستگاه خودروی سواری سمند مواجه شدیم که به گفته شاهدان عینی پس از منحرف شدن و برخورد با جدول وسط خیابان نهایتا با واژگونی به سمت منتهی الیه راست و برخورد به تیرک چراغ برق در همان جا متوقف شد.

احمد نیا در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه راننده و یک تن سرنشین قبل از رسیدن آتش نشانان پس از شکستن درب خودرو از داخل آن خارج شده بودند افزود: بواسطه شدت این تصادف آتش نشانان تا قبل از رسیدن جرثقیل جهت انتقال خودرو پس از ایمن سازی محل حادثه، بطور آماده باش به همراه کپسول های آتش نشانی درجهت جلوگیری از بروز هرگونه آتش سوزی در محل حضور داشتند.

وی در پایان با بیان اینکه در این حادثه راننده خودرو دچار جراحات جزیی شده بود که بطور سرپایی توسط عوامل اورژانس مداوا گردید افزود: خودروی سواری پس از انتقال توسط جرثقیل و ایمن سازی توسط آتش نشانان تحویل مامورین راهنمایی و رانندگی گردید.

index465796

Share