شهردار رشت در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان مطرح کرد

تخریب و نزاع به مشکلات اضافه می‌کند/پیگیری مبارزه با فساداقتصادی در شهرداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ثابت‌قدم با بیان اینکه باید از علیه هم بودن، ضدهم بودن و برخلاف جریانات شهری حرکت کردن پرهیز شود، تصریح کرد: تخریب یکدیگر و نزاع و مقابله هم بودن علاوه بر اینکه مشکلات را نمی‌کاهد بلکه به مشکلات شهر اضافه می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار رشت با تأکید بر نگاه ویژه بر محرومیت‌زدایی از حاشیه‌ها و نقاط کمتر توسعه یافت این شهر، گفت: شهرداری یک نهاد اقتصادی است و برای از بین بردن فساد اداری و اقتصادی در این مجموعه تلاش می‌کنیم.

phoca_thumb_l_dsc03854سیدمحمدعلی ثابت‌قدم در دیدار اعضای شورای این شهر و آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا اقدامات خوبی را برای توسعه شهر رشت در سال جاری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سیاست مدیریت شهری در سال جاری بر مدیریت جهادی و چابک‌سازی بدنه شهرداری است، افزود: از مدیران متخصص و متعهد در بدنه شهرداری نهایت استفاده را می بریم تا به اهداف شهرداری برای ارتقای خدمات به مردم برسیم.

شهردار رشت با تأکید بر ضرورت همدلی و هم‌زبانی مسئولان در سال جاری، گفت: باید بگونه‌ای رفتار نکنیم که مردم از همدل بودن مسئولان برای خدمت ناامید شوند و برای افزایش دلگرمی مردم باید با همدلی امورات را پیگیری کنیم.

ثابت‌قدم با بیان اینکه باید از علیه هم بودن، ضدهم بودن و برخلاف جریانات شهری حرکت کردن پرهیز شود، تصریح کرد: تخریب یکدیگر و نزاع و مقابله هم بودن علاوه بر اینکه مشکلات را نمی‌کاهد بلکه به مشکلات شهر اضافه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به اصول برادری و همکاری و همراهی خسارات جبران ناپذیری به شهر رشت در گذشته وارد کرده است، خاطرنشان کرد: حرکت جهادی در حوزه مدیریت شهری و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی از اولویت‌های شهرداری است.

شهردار رشت با تأکید بر نگاه ویژه بر محرومیت‌زدایی از حاشیه‌ها و نقاط کمتر توسعه یافت این شهر، اظهار داشت: شهرداری یک نهاد اقتصادی است و برای از بین بردن فساد اداری و اقتصادی در این مجموعه تلاش می‌کنیم.

ثابت‌قدم، با بیان اینکه برای از بین بردن فساد اقتصادی در شهرداری رشت از نیروهای متعهد و متخصص بهره می‌گیریم، افزود: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با شورای اول تا چهارم را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به ساختار سنتی و ناکارآمد شهرداری، گفت: ساختار سنتی، وجود برخی نیروهای ناکارآمد و عدم چابکی سازمانی و اقتصادی بودن از دلایل فساد در شهرداری است که ریشه‌یابی شده و در حال رفع آن هستیم./تسنیم

Share