بیانیه سایت باشگاه ملوان برای آخرین بازی لیگ:

بیانیه ی سایت های هواداری ملوان:وعده ما جمعه ،استادیوم سن سیروس!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به انتهای لیگ رسیده ایم و آنچه بدست آورده ایم برای برگزاری یک دیدار فارغ از هرگونه اضطراب کافی نبوده است اما اکنون نه زمانی برای افسوس خوردن باقی مانده و نه فرصتی برای پرداختن به گذشته ها ! هر چه هست « مربوط به امروز » است و آنچه اهمیت دارد سربلندی در پایان آخرین دیدار لیگ است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به انتهای لیگ رسیده ایم و آنچه بدست آورده ایم برای برگزاری یک دیدار فارغ از هرگونه اضطراب کافی نبوده است اما اکنون نه زمانی برای افسوس خوردن باقی مانده و نه فرصتی برای پرداختن به گذشته ها ! هر چه هست « مربوط به امروز » است و آنچه اهمیت دارد سربلندی در پایان آخرین دیدار لیگ است .DSC_0442

قطعا بازی آسانی در پیش روی نداریم و در مقابل تیمی که بدون استرس به میدان آمده صف آرایی خواهیم کرد . حقیقتاً اگر شرایط مالی تیم نفت مسجد سلیمان اینگونه نبود شاید اوضاع امروز آنها در جدول لیگ برتر چیزی متفاوت از امروز میبود . این تیم نفت را ولو اگر با چندین محروم و مصدوم به میدان بیاید نمیتوان تیمی از پیش باخته دانست اما اگر اعتقاد داریم شایسته لیگ برتریم نه مسجد سلیمان که حتی اگر بهترین تیم های دنیا هم در روز جمعه مقابل ملوان باشند باز هم « محکوم به برد خواهیم بود » . در روزهای سخت تر از این هم به تیمهای قوی تر از این رسیده ایم و سربلند از میدان خارج شده ایم پس پیروزی در برابر نفت مسجد سلیمان نه تنها دور از دسترس نیست بلکه با این اراده و عزمی که درتیم و هواداران پرشور ملوانی دیده میشود از هم اکنون میتوان ملوان را پیروز میدان نامید .
روی سخن در وهله اول با هواداران همیشه در صحنه ملوان است که انصافاً سهم بسیار زیادی در افزایش شانس بقای تیم پس از روزهای پر از یاس و ناامیدی داشته اند . از تک تک هواداران ملوان که هیچگاه و تحت هیچ شرایطی ملوان را تنها نگذاشته و یار و یاور آنان بوده اند سپاسگذاری کرده و دست آنان را به گرمی میفشاریم . به راستی اگر ملوان این هواداران پرشور و آگاه را نداشت خیلی زودتر از اینها تکلیفش یکسره شده و امروز جای ما و نفت مسجد سلیمان عوض شده بود . هرچند که این هوادار نیازی به ترغیب و تهییج ندارد اما برحسب وظیفه باید گفت « جمعه روز به بار نشستن تلاشهای یک فصل همه ماست » برای رسیدن به نتیجه ای بهتر و برای نیل به هدفی که در دل همه ماست باید روز جمعه با حضوری گسترده و یکپارچه ، ملوانان را در مسیر رسیدن به برتری یاری نماییم . تحمل جو پرفشار استادیوم برای بزرگترین تیمهای کشور هم کار ساده ای نیست و تیم نفت بعنوان تیمی تازه صعود کرده از دسته پایینتر قطعاً این فشار خرد کننده را تحمل ننموده و متلاشی خواهد شد و این میسر نمیشود مگر با حضور حداکثری هواداران پرشور . قوهای سپید چشم به راه شمایند تا به همراه هم نظاره گر پرواز دلفریبش باشیم .
در پایان از بازیکنان ملوان میخواهیم فارغ از همه اتفاقات و مسائل پیش آمده و بدون توجه به همه مسائل فقط به این موضوع توجه داشته باشند که چشم امید هزاران مرد و زن علاقمند به ملوان به ساقهای این عزیزان دوخته شده است و توقع این میرود که هر آنچه در توان دارند در طبق اخلاص گذاشته و از هیچ تلاشی برای رسیدن به پیروزی فروگذار ننمایند . در هر لحظه از بازی به این فکر کنند که مردمان بسیاری دل به دل این تیم بسته اند و قلبشان با صدای ضربان قلب ملوان آرام میگیرد . برای این تیم ، این هوادار و این دستهای برآمده بر آسمان که از صمیم قلب برای موفقیت آنان دعا میکنند بجنگید و آنچه لیاقت هوادار است به آنان هدیه دهید . از هم اینک برای رسیدن به آن روز موعود لحظه شماری میکنیم و برای دیدن لبخند همه ملوانی ها در انتهای بازی دست به دست هم برای سربلندی تنها نماینده فوتبال شمال کشور تلاش خواهیم کرد.
وعده ما جمعه ، استادیوم سن سیروس

Share