فاطمه شیرزاد:دریافت حق‌الجلسه 300 هزار تومانی کذب محض است

به کسی باج نمی‌دهم/خبر کذب دریافت حق‌الجلسه را از طریق قانون پیگیری خواهم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: بنده به کسی باج نمی‌دهم زیرا همیشه در عملکرد خود شفاف و صادق بوده‌ام و انتشار چنین اخبار کذبی واهمه ندارم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، فاطمه شیرزاد با اشاره به برخی مطالب درباره دریافت حق‌الجلسه اعضای شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: یکی از رسانه‌های استان مطالبی در زمینه دریافت حق‌الجلسه‌های ۳۰۰ هزار تومانی توسط بنده به عنوان نماینده شورا در یکی از سازمان‌ها را منتشر کرده که کذب محض است.

۲۰۱۵۰۴۲۱۱۱۴۱۳۳_shirzadوی ادامه داد: برخی از اعضای شورای شهر رشت مانند دیگر اعضای شوراهای شهر کشور در برخی از سازمان‌های تابعه شهرداری از جمله اتوبوسرانی، سازمان زیباسازی و … برای نظارت بیشتر به عنوان نمایندگان شورا حضور دارند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: همچنین نمایندگانی از شورا در کمیسیون‌های مختلف از جمله ماده ۱۰۰ شهرداری نیز مشغول فعالیت هستند که اعضای حاضر در این سازمان‌ها و کمیسیون‌ها هر شش ماه یک‌بار مبالغی به عنوان پاداش از سوی آنها براساس مصوبات موجود دریافت می‌کنند.

وی انتشار خبر مذکور را غرض‌ورزی شخصی عنوان کرد و گفت: فرد مذکور به عنوان دبیر کمیسیون فرهنگی شورا فعالیت می‌کرد که به دلیل مستندات قانونی و مخالفت‌های اعضای شورای رشت مجبور به استعفا شد.

شیرزاد با اشاره به اینکه بنده جزو مخالفان فعالیت فرد مذکور به عنوان دبیر کمیسیون فرهنگی شورا بودم گفت: دبیران کمیسیون‌های شورا براساس قانون باید از بین کارمندان رسمی شورا و شهرداری انتخاب شوند و با توجه به اینکه فرد مذکور یک عضو خارج از سازمان و غیر رسمی بود بنده بارها در این زمینه مخالفت خودم را اعلام کردم.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید حلقه اتصال بین مردم و مسئولان باشند، خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک عضو رسانه‌ای شورا همواره طرفدار نقد منصفانه بوده‌ام اما رسانه‌ها نباید در رسالت کاری خودشان غرض‌ورزی‌های شخصی را مداخله دهند و برای دست یافتن به مطالبات غیر اصولی خود به دروغ، شخصیت افراد را تخریب کنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: بنده به کسی باج نمی‌دهم زیرا همیشه در عملکرد خود شفاف و صادق بوده‌ام و انتشار چنین اخبار کذبی واهمه ندارم.

وی با بیان اینکه موضوع انتشار خبر کذب دریافت حق‌الجلسه را از طریق مراجع ذی‌صلاح و قانون پیگیری خواهم کرد، متذکر شد: بنده به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی توسط رسانه مذکور به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های قضایی شکایت خواهم کرد و اجازه نخواهم داد چنین غرض‌ورزی‌هایی موجب ایجاد جوی متشنج و ناآرام در بین مردم شود.

/فارس

Share