فرمانده سابق سپاه قدس گیلان:

به پاسداران گیلان به دلیل حجم کاری که از آنها مطالبه کرده‌ام به شدت بدهکارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدی با قدردانی از همکاری پاسداران در مدت تصدی وی به عنوان فرمانده سپاه قدس گیلان، متذکر شد: به پاسداران گیلان به دلیل حجم کاری که از آنها مطالبه کرده‌ام به شدت بدهکارم..

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده سابق سپاه قدس گیلان گفت: مهر ماه امسال اردوگاه راهیان نور گیلان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در خوزسmohamadi_2954تان افتتاح می‌شود.

سردار هامون محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان بخش عظیمی از کار سپاه و فعالیت بسیج را در جنگ نرم دانست و اظهار کرد: جنگ نرم تضمین‌ کننده موفقیت‌های دفاع مقدس است و میل تعرض را از دشمن سلب می‌کند.

وی کار رزمی و جنگ نرم را تکمیل‌ کننده یکدیگر عنوان کرد و با اشاره به فعالیت سپاه در گیلان افزود: ۹۷ سالن صالحین با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومان در گیلان احداث شده است.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان تصریح کرد: ۲۶۵ پایگاه مقاومت و ۱۵۱ حوزه مقاومت در گیلان با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان احداث شده است.

وی ایجاد مرکز آموزش عقیدتی‌سیاسی آیت‌الله بهجت در گیلان را از دیگر اقدام‌ها بیان کرد و گفت: مهر ماه امسال اردوگاه راهیان نور گیلان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در خوزستان افتتاح می‌شود.

محمدی افزود: سال ۹۲ و ۹۳ مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی گیلان با بیش از ۴ هزار شغل سرمایه‌گذاری شده است.

وی سپاه را نیروی ولایت‌محور و مکتب‌محور برای شکل‌دهی انقلاب اسلامی دانست و افزود: سپاه یک نهاد انقلابی مستمر و مستقل با ولایت مرتبط است.

این مسئول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به صورت مستقیم سپاه را اداره می‌کند، گفت: اوامر و تدابیری که درباره سپاه بیان کردند نشان‌دهنده اطلاع از وضعیت سپاه است و همواره توصیه به حرکت جلو سپاه را داشته‌اند تا سپاه در تراز انقلاب اسلامی قرار گیرد.

وی سپاه را مسئول حراست غیر محافظه‌کارانه از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اهداف سپاه تغییر نمی‌کند و سپاه دارای دو حرکت درونی و بیرونی است و آنچه در بیرون سپاه اتفاق می‌افتد منوط به حرکت درونی اعتقادی و رزمی است.

محمدی با اشاره به اینکه امام راحل به دنبال شکل‌گیری جامعه اسلامی بود، ادامه داد: استکبار جهانی از این موضوع هراس دارد و اگر جامعه اسلامی تحقق پیدا کند دیگر عربستان مورد حمایت استکبار قرار نمی‌گیرد

وی درباره جنایت‌های آل سعود در یمن خاطرنشان کرد: آل‌سعود که ادعای خادمین حرمین شریفین را دارند با حمایت آمریکا جنایت می‌کنند.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با تصریح بر اینکه تحول در سپاه به بسیج سرریز می‌شود، خاطرنشان کرد: این امر تحول اجتماعی را در بر دارد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مادون هیچ جریانی در کشور نیست و سپاه مادون ولایت است و احدی نسبت به آن نمی‌‌تواند اظهار نظر کند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه تشکیلات و جریان پر نظارت زیر نظر مقام معظم رهبری است، یادآور شد: مشکلات بسیاری در تجمیع سپاه داشتیم و تجربه سختی بود و در تجمیع سپاه عده‌ای از افراد مسئولیت‌های خود را از دست دادند.

محمدی گفت: حرف نخست در پاسداری عبور از خود است و تبعات مثبت تجمیع سپاه در فتنه سال ۸۸ را دیدیم و در گیلان نیز کسانی برای براندازی نظام به میدان آمده بودند.

وی با قدردانی از همکاری پاسداران در مدت تصدی وی به عنوان فرمانده سپاه قدس گیلان، متذکر شد: به پاسداران گیلان به دلیل حجم کاری که از آنها مطالبه کرده‌ام به شدت بدهکارم.

/فارس

Share