تاکید رجبی ویسرودی بر همدلی و دوری از مسائل حاشیه ای

به اختلافات دامن نزنید;اعضای شورا اجازه دخالت در عزل ونصب‌های شهرداری را ندارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر رشت با دعوت اعضای شورای اسلامی این شهر به صبر و گذشت، خاطرنشان کرد: اگر اعضای شورای شهر رشت بخواهند به اختلافات دامن بزنند شهر از چرخه توسعه به دور می‌ماند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید رجبی‌ویسرودی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی رشت با اشاره به فرا رسیدن روز کارگر، اظهار کرد: از کارگروه اشتغال تقاضا می‌شود در روز کارگر از تلاش‌های کارگران شهرداری رشت به خوبی تجلیل کنند.

rajabi_9804وی با اشاره به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، تصریح کرد: اعضای شورای شهر رشت باید با الگو قرار دادن عنوان سال ۹۴ که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات و کمبودهای شهر به‌کار گیرند و از پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای اجتناب کنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با دعوت اعضای شورای اسلامی این شهر به صبر و گذشت، خاطرنشان کرد: اگر اعضای شورای شهر رشت بخواهند به اختلافات دامن بزنند شهر از چرخه توسعه به دور می‌ماند.

وی با اشاره به سالروز تاسیس شوراهای اسلامی گفت: از کمیسیون فرهنگی شورا تقاضا می‌شود برای این روز برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک ببینند.

رجبی‌ویسرودی با تاکید بر ایجاد فضای تعامل و دوستی بین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت، متذکر شد: طبق قانون، اعضای شورا اجازه دخالت در عزل و نصب‌های شهرداری را ندارند و اگر بر سر موضوعی اختلاف نظر دارند می‌توانند با برپایی نشست‌های مشترک موضوع را بررسی و برطرف کنند.

وی با مخاطب قرار دادن رئیس شورای اسلامی شهر رشت، خاطرنشان کرد: از شما می‌خواهیم با برگزاری جلسات دو هفته‌ای بین شهردار و اعضای شورای شهر فضایی توأم با همدلی و همکاری مهیا کنید.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور خطاب به شهردار رشت گفت: شما منتخب شورا هستید و شورا منتخب مردم است و در واقع شما به صورت غیر مستقیم منتخب مردم هستید.

عباس صابر تصریح کرد: شهردار رشت تنها بازوی اجرایی اعضای شورا است و یقیناً تمام اعضای شورای اسلامی شهر رشت پشتیبان اهداف و برنامه‌های شهردار هستند.

Share