مدیر روابط عمومی هلال احمر گیلان عنوان کرد:

بهره مندی بیش از هزار نفر از خدمات آموزشی درمانی هلال احمر گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با استقرار چادرهای ویزیت رایگان و جمعه ایمان ایمنی در سراسر شعب ۱۰۵۰ نفر به طور رایگاه ویزیت شده و ۴۲۰ نفر نیز از آموزش چهره به چهره بهره بردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با استقرار چادرهای ویزیت رایگان و جمعه ایمان ایمنی در سراسر شعب  ۱۰۵۰ نفر به طور رایگاه ویزیت شده و ۴۲۰ نفر نیز از آموزش چهره به چهره بهره بردند.IMG_2005

مدیر روابط عمومی هلال احمر گیلان با اعلام این خبر گفت: جمعیت استان دارای ۱۶ شعبه می باشد که در هفته هلال احمر طرح های مختلفی بنا به شرایط جغرافیایی و امکانات و تجهیزات در آنها به اجرا درآمد.

امید عظیمیان  افزود: در اولین روز از هفته هلال احمر تمامی روسای شعب به همراه کارکنان و اعضای آن جمعیت به منظور تعامل و استفاده از رهنمودهای موثر امامان جمعه و فرمانداران بعنوان فرماندهان عملیاتی در هنگام حوادث و یار و یاور هلا ل احمر دیدار و گفتگوی صمیمانه داشتند.

وی گفت: در ۱۶ شعبه هلال احمر در اولین جمعه هفته هلال احمر چادرهای ویزیت رایگان و طرح جمعه ، ایمان و ایمنی در مسیر راهپیمایی محکومیت رژیم آل صعود و محل اجرای نماز جمعه برپا شد که بیش از ۱ هزار نفر به صورت رایگان معاینه شده و از مشاوره پزشکی بهره مند شدند.

مدیر روابط عمومی جمعیت گیلان تصریح کرد : پزشکان و پیراپزشکان داوطلب هلال احمر با حضور در مناطق محروم و دور از دسترس رشت ، املش و رضوانشهر روستائیان را به صورت رایگان ویزیت کردند

مانور تخلیه اضطراری ، کوهنوردی و پیاده روی اعضای هلال احمر

عظیمیان در ادامه گفت: به منظور آشنایی و آموزش هر چه بیشتر دانش آموزان و نونهالان در شهرستانهای رضوانشهر ، شفت و لاهیجان مانور تخلیه اضطراری برگزار شد و همچنین کوهنوردی و پیاده روی امدادگران و اعضای هلال احمر در تالش ، صومعه سرا و فومن جهت تمرین آموزه های امدادی انجام گرفت ..

 مدیر روابط عمومی هلال احمر افزود : اجرای مسابقه نقاشی با مضمون فعالیت های هلال احمر و اهدای جوایز به کودکان در شهرستانهای شفت ، ماسال و رودسر ،  دیدار و گفتگوی صمیمانه ی روسا و مسئولین شعب با امدادگران پایگاههای به منظور قدر دانی از امدادگران فعال پایگاهها در رودسر و رودبار و فومن صورت گرفت .

اهدای ۴ میلیون ریال وجه نقد توسط داوطلب نمونه ماسال

عظیمیان با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده معظم شهداء و نقش موثر آنان در تداوم آموزه های دینی تصریح کرد : در طی هفته گذشته روسای شعب رشت ، املش و لنگرود  به همراه کارکنان با  خانواده های معظم شهدا ءدیدار داشتند و همچنین در دیداری که از سوی رییس شعبه ماسال با امدادگر نمونه صورت گرفت محمد استوار ۴ میلیون ریال به هلا ل احمر اهداء کرد.

Share