برگزاری دوره آموزشی فرش دستبافت برای بسیجیان چهار شهرستان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شرکت نگار نصر گیلان ( وابسته به بنیاد تعاون بسیج ) اقدام به برگزاری دوره آموزش رایگان فرش دستبافت برای بسیجیان در چهار شهرستان استان گیلان نموده است . مدیر شرکت نگارنصرگیلان با بیان اینکه برگزاری این دوره ها از طریق انعقاد تفاهمنامه با سازمان صنعت ، معدن و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شرکت نگار نصر گیلان ( وابسته به بنیاد تعاون بسیج ) اقدام به برگزاری دوره آموزش رایگان فرش دستبافت برای بسیجیان در چهار شهرستان استان گیلان نموده است .
مدیر شرکت نگارنصرگیلان با بیان اینکه برگزاری این دوره ها از طریق انعقاد تفاهمنامه با سازمان صنعت ، معدن و تجارت صورت گرفته اظهار داشت دوره های مذکور با اختصاص ۴۶۰ میلیون ریال از سوی صنعت ، معدن و تجارت و با استفاده از مربیان مجرب سازمان فنی و حرفه ای صورت پذیرفته است.
محمود یوسفی نسب افزود دوره های آموزش رایگان فرش دستبافت که برای ۱۶۰ نفر از بسیجیان بمدت ۸ روز از تاریخ ۲۳/۱/۹۴ تا تاریخ ۳۰/۱/۹۴ در شهرستانهای سیاهکل ، املش ، ماسال و آستارا برگزار گردید بصورت مقدماتی بوده و فراگیران این دوره ی مقدماتی پس از گذراندن دوره تکمیلی ( بافت عملی فرش ) می توانند اقدام به خوداشتغالی ( مشاغل خانگی ) نموده و یا جذب کارگاههای قالیبافی شوند.
یوسفی نسب در پایان گفت شرکت نگارنصر بعنوان بازوی توانمند سازی سازمان بسیج تلاش دارد پس از آموزش بسیجیان در امر بافت فرش و فراهم نمودن تسهیلات مالی برای این عزیزان زمینه اشتغال آنها را فراهم نماید.
۴khu7m7k h1cu7t6g ricuqisq

Share