جعفرزاده :باید با معضل بکارگیری مدیران ناکارآمد در کشور مقابله کرد

برخی واحدهای تولیدی تنها با بمب تعطیل می‌شدنداما مدیریت ناکارآمد آنها را تعطیل کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:برخی از واحدهای تولیدی تنها با بمب گذاری تعطیل می شدند! اما مدیریت ناکارآمد باعث تعطیلی آنها شده و باید با معضل بکارگیری مدیران ناکارآمد در کشور مقابله کرد.

عدم اطلاع از ارزش فضاها و امکنه تاریخی باعث می شود به طرز سخیفانه ای با آن برخورد شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:برخی از واحدهای تولیدی تنها با بمب گذاری تعطیل می شدند! اما مدیریت ناکارآمد باعث تعطیلی آنها شده و باید با معضل بکارگیری مدیران ناکارآمد در کشور مقابله کرد.
وزارت ارشاد توانسته است به خوبی نقش نظارتی خود را بر ناشران و کتابفروشان ایفا کندغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید برضرورت بکارگیری مدیران قوی در بخش های مختلف کشور،گفت:بخشی ازحوزه های اقتصادی کشورنیازمند فعال‌تر شدن هستند وشرایط کنونی کشور نیز ایجاب می کند که با همت مضاعف و ایجاد همدلی در راستای توسعه اقتصادی گام برداریم.

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی افزود:ما باید بااستفاده از ظرفیت اقتصاد مقاومتی،یک حرکت مقاوم اقتصادی را درپیش گیریم،اما متاسفانه دربرخی حوزه‌ها رکود شدید ناشی از سومدیریت مشاهده می شود.

وی تصریح کرد:درشرایطی که اقتصاد کشورنیازمند تحرک‌بخشی است،تعطیلی برخی واحدهای اقتصادی توجیه پذیر،به دلیل عدم مدیریت صحیح به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

برخی از واحدهای تولیدی تنها با بمب گذاری تعطیل می شدند!

به گفته این عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس،یکی از این حوزه‌های بی تحرک،هلدینگ انرژی شستا بوده که نسبت به آن گلایه هایی مطرح می شود، چراکه درمدیریت هلدینگ بخش انرژی شستا ضعف هایی وجود دارد که نمونه آن عدم پیشبرد پروژه عظیم پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه است.

وی گفت: باید توجه داشت که برخی از واحدهای تولیدی که تنها با بمب گذاری تعطیل می شدند!مدیریت ناکارآمد باعث تعطیلی آنها شده و باید با معضل بکارگیری مدیران ناکارآمد در کشور مقابله کرد.

این نماینده مردم درمجلس نهم با بیان اینکه ما نیازمند پیشبرد اقتصاد هستیم،گفت:دراین شرایط باید از انتصاب مدیران مسن که توان حضور در حوزه کاری خود را ندارند،اجتناب شود.

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی افزود: تا چه زمانی مملکت باید معطل مدیری باشد که شاید روزی از خواب غفلت بیدار شود،لذا انتظار ما از نهادهای دولتی و غیردولتی، بکارگیری مدیران کارمد است و خواهمشندم که خود وزرا به این بحث ها ورود کنند./خانه ملت

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share